LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Kwantum functioneert niet

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
58Hans
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2019 13:08

Klantenservice Kwantum functioneert niet

Ongelezen bericht door 58Hans »

wie heeft er ook slechte ervaringen met de klantenservice van kwantum?

wij zijn al sinds 16 augustus bezig om een door kwantum verkeerd gelegde nieuwe PVC vloer hersteld te krijgen.

als je de klantenservice belt sta je minimaal een half uur in de wacht en dan krijg je iemand die beleefd je klacht of vraag noteert en daarna hoor je niets meer
als je een mail stuurt krijg je als antwoord dat door enorme drukte men niet in de gelegenheid is om je mail te beantwoorden en dan wordt het ook stil.
tot ik meldde dat er door waterschade een deel van de pvc vloer onbruikbaar was geworden...............toe wezen ze de klacht en alle aansprakelijkheid direkt af!!!! (wat ik uiteraard niet geaccepteerd heb)
de veroorzaker van de waterschade ( die de beschadigde vloerdelen vergoedt) is al weken bezig om in overleg met kwantum het opnieuw leggen van de vloer te regelen. Dan komt er een datum.....die net zo makkelijk weer wordt opgeschoven ondanks ons protest.

afdeling klantenservice van kwantum functioneert niet ;je wordt niet serieus genomen als klant omdat degenen die aan de telefoon zitten geen idee hebben waar t allemaal over gaat en zeker niet meedenken in oplossingen.
tijd dat dit aangepakt wordt. deel jullie ervaringen met kwantum zodat ik weet dan niet ik niet de enige ben met deze organisatie
Laatst gewijzigd door Radar op 09 nov 2019 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

Lady1234
Berichten: 27115
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Klantenservice Kwantum functioneert niet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar wat heeft een verkeerd gelegde vloer door Kwantum van doen met door iemand anders veroorzaakte waterschade?

Dan schakelt u toch gewoon een ander bedrijf in om die schade te laten verhelpen?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Klantenservice Kwantum functioneert niet

Ongelezen bericht door moederslink »

58Hans schreef:
09 nov 2019 13:34
(...)
wij zijn al sinds 16 augustus bezig om een door kwantum verkeerd gelegde nieuwe PVC vloer hersteld te krijgen.
(...)
tot ik meldde dat er door waterschade een deel van de pvc vloer onbruikbaar was geworden
Ik snap het niet zo goed:
- heeft Kwantum nu de vloer verkeerd gelegd?
- is er daarna waterschade ontstaan en wilt u nu om díe reden de vloer hersteld krijgen of omdat zij de vloer niet goed gelegd hebben ??
Kunt u dit toelichten?

NB: naar de zaak terug gaan lijkt mij effectiever is dan al dat gebel en gemail.

58Hans
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2019 13:08

Re: Klantenservice Kwantum functioneert niet

Ongelezen bericht door 58Hans »

de vloer is inderdaad verkeerd gelegd door kwantum;is ook erkend door medewerkers van kwantum die naar de klacht kwam kijken.
de waterschade, die een paar weken na leggen van vloer pas zichtbaar werd, heeft een andere oorzaak; niet aangesloten afvoer vaatwasser door plaatser nieuwe keuken waardoor deel van vloer niet meer gebruikt kan worden en er dus vervangen moet worden.veroorzaker waterschade (aannemer) zorgt voor betalen vervangende vloerdelen maar ook hij is al weken bezig om afspraken met kwantum te krijgen voor het leggen. langsgaan bij een winkel om eea daar te regelen hebben we gedaan maar heeft ook tot niets geleid; zij zijn afhankelijk van de klantenservice

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Klantenservice Kwantum functioneert niet

Ongelezen bericht door crazyme »

Wat is er niet goed gelegd dan?
Hoe groot is de waterschade ?

Normaal moet een pvc vloer wel tegen een beetje water kunnen.

Kans dat de aannemer stelt : jullie moeten toch de vloer opnieuw leggen, dus mijn bijdrage is nihil.

De klantenservice zal bij schadesituaties erg alert zijn omdat bij de geringste erkenning de zaak uit de klauwen loopt met klanten die eisen dat ze dan ook hun meubels moeten verzetten cq opslaan, een hotelovernachting moeten organiseren en een leuke klap geld extra overmaken voor het ongemak.

Werk samen met de aannemer een plan uit en leg dat dan aan kwantum voor. Dan is voor kwantum de bovengrens van uw compensatie bekend.

In de winkel zal je niets bereiken, die wijzen toch door naar de mensen welke hier over gaan.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Klantenservice Kwantum functioneert niet

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik denk nu dat Kwantum misschien wel denkt: " ja daaag , je krijgt van mij nu geen cent meer , los het nu maar op met je verzekering " ....🤔.

sake1987

Re: Klantenservice Kwantum functioneert niet

Ongelezen bericht door sake1987 »

Heeft de belbus dit recentelijk niet opgelost ?

Gesloten