Neptrui Verstappen shop gekregen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Saskia.1971
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2022 14:08

Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door Saskia.1971 »

Onlangs heeft mijn dochter zoals vele anderen een sweater gekocht bij de Verstappen shop van Max Verstappen champion. Nu duurde het even ivm de grote vraag ernaar. Nu heeft zij hem ontvangen en blijkt dat het niet de originele sweater is maar van andere kwaliteit. Een imitatie zo te zien. De kleur is wat anders, de touwtjes in de hoodie , de stof is anders en er staat geen origineel label in. Ik heb al contact opgenomen met de winkel maar er komt geen reactie. Ik vind als je de aanvragen niet kan verwerken, zeg het eerlijk, maar laat ze geen volle mep betalen voor een nep trui. Zo schijnen er vele problemen te hebben, dus is zij niet de enige. Wat kan ik nog meer doen, om de originele te verkrijgen?

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik zou die trui om te beginnen maar terugsturen en geld terug eisen.

Saskia.1971
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2022 14:08

Re: Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door Saskia.1971 »

Ze reageren nergens op. En m’n dochter wil zo graag die trui hebben en heeft niks als ze hem terugstuurt. Ik heb ook zo iets van stuur terug, maar zij moet nog aan dat idee wennen. Maar op Facebook verstappenshop regent het klachten…. Dus ze zullen toch wel moeten reageren als je enig fatsoen hebt?

Seinhuis
Berichten: 2374
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Wil je de link vermelden, zodat we weten over welke site het gaat?

Je hebt 14 dagen bedenktijd bij kopen op afstand, waarbij je het shirt terug mag sturen. www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd en https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... e-aankopen. Neem contact op met www.juridischloket.nl voor tips als retour sturen niet lukt.

Dan kan je (elders) een nieuwe shirt bestellen.

Of je accepteert dit.

www.verstappen.com/nl/contact/ of www.verstappenshop.nl/tickets/contact-travel is de officiële site en daar kan je aangeven dat de kwaliteit slecht is, of dat een andere site namaak kleding van Max Verstappen verkoopt. In geval van namaak kleding kan je dit ook doorgeven aan www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen ... en-aan-acm
Laatst gewijzigd door Seinhuis op 06 jan 2022 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Saskia.1971
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2022 14:08

Re: Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door Saskia.1971 »

Omdat ik op beide sites mijn vraag wil stellen over de sweater en ik niet wist welke zou reageren heb ze net na elkaar gesteld op beide sites

Carolien van Meel
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2022 19:18

Re: Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door Carolien van Meel »

Neppe Verstappen trui !!
Wat een schande Slechte reclame voor Max Verstappen.
Ga hem retour sturen en wil me centjes terug

Nevyn
Berichten: 1288
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door Nevyn »

Hoe kan een trui gekocht bij de officiële Max Verstappen web shop nep zijn?

Cro
Berichten: 2077
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door Cro »

Dat vraag ik me dus ook af, de aankoop is inderdaad bij de officiële Max Verstappen shop gedaan en niet bij een dubieuze leverancier die bijvoorbeeld via facebook advertenties wil meeliften op het succes van Max?

Boyvanderweegen1994
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2022 20:02

Re: Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door Boyvanderweegen1994 »

Ik heb de avond NA de race een trui besteld van het kampioenschap!
Er werd niks vermeld van een andere trui, dus ik ging uit van de trui met ijzertjes aan de veters & het officiële max Verstappen label in de trui!
Helaas heb ik een trui ontvangen van veel andere kwaliteit...
En nu nog staan ze op de max verstappen shop met de foto MET ijzertjes ! Dit kan niet!
Wij betalen voor de trui op de foto & niet voor een ali express kwaliteit!
Dit moet aangepakt worden

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Seinhuis schreef:
06 jan 2022 18:52
Je hebt 14 dagen bedenktijd bij kopen op afstand, waarbij je het shirt terug mag sturen.
Er is sprake van non-conformiteit. TS wilt wat ze geeft gekocht en kan desnoods altijd nog tot ontbinding overgaan. Ik denk dat deze winkel niet zo snel zal overgaan tot het terugbetalen van het geld.

DeZevendeHenk
Berichten: 791
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Neptrui Verstappen shop gekregen

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Ik heb beide truien gezien en ze zijn beiden prima, de één is net wat goedkoper uitgevoerd dan de ander, ze zullen wel met spoed bij hebben laten maken. Je hebt 14 dagen om een internet bestelling terug te sturen dus als hij tegenvalt stuur je hem retour maar een non-conformiteit heb ik niet gezien in de zin dat er iets beloofd is dat niet is nagekomen.

Gesloten