Opgelicht door Boschbedding

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Anita Eggert
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2020 14:28

Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door Anita Eggert »

Er is al eerder een topic geweest over Boschbedding maar ik zou graag een nieuwe starten omdat ik veel recente klachten heb gelezen en ik zelf opgelicht ben door Boschbedding.
Mijn geval:
Op 5 november een matras besteld en via IDeal betaald. Het matras stond op voorraad op de site. Levertijd 3 tot 5 werkdagen.
Een week later contact gezocht via telefoon, niet bereikbaar. Via whats app kreeg kortaf te horen dat ze het niet wisten. De ene keer was t door Corona, dan door drukte en vervolgens is er geen contact meer. Ik kreeg argwaan en ben op zoek gegaan naar reviews. Schrok mij een hoedje, alleen maar slechte verhalen. Wel betalen maar niet leveren, of leveren van niet bestelde spullen. De algemene voorwaarden ingedoken. Die zijn nog slechter, knip en plak werk en vol fouten. Gisterochtend een mail gestuurd dat ik mijn bestelling alsnog annuleer. De herroeping van 8 dagen ging niet op omdat Boschbedding mij daar niet op heeft gewezen.
Vanmiddag kreeg ik een mail dat het e-mailadres [email protected] niet in gebruik is. Staat vanmiddag opeens dhl voor de deur met een kapot, vies en beschadigd matrasje. Ik heb de zending geweigerd.
Opnieuw een mail gestuurd.
Ik heb niet het idee dat ik mijn geld terug ga krijgen. Maar ik waarschuw graag anderen: koop niets bij Boschbedding!
- ze zijn niet bereikbaar
- ze komen afspraken niet na
- de algemene voorwaarden van dit bedrijf kloppen van geen kant. ( een groot stuk gaat over gas water en electriciteitsafname, knip en plakwerk dus).

Ik hoor graag of er meer gedupeerden zijn!

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dus u weet dat er heel veel klachten zijn en vraagt daarna naar nog meer? En als er zoveel klachten zijn, waarom daar dan gaan bestellen? Waarschijnlijk ook omdat u ook eerst doet en daarna pas kijkt. Zoveel waarschuwingen voor u waar u niets mee gedaan hebt u doet de volgende waarschuwing weer.

Een wijze en dure les, eerst de verkoper bekijken en daarna ergens anders een matras kopen.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

u heeft de koop ontbonden dan heeft u recht op geld retour, schrijf ze aan dat u binnen 15 dagen uw geld terug wil, reageren ze niet dan zet er een deurwaarder op die dit voor u kan incasseren....

HansdenVB

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Dus de wijze les in deze is volgende keer eerst al dat onderzoek doen (want blijkbaar kunt u dat wel) en niet achteraf pas en dan op een forum gaan klagen.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hawk-Eye schreef:
06 dec 2020 15:09
u heeft de koop ontbonden dan heeft u recht op geld retour, schrijf ze aan dat u binnen 15 dagen uw geld terug wil, reageren ze niet dan zet er een deurwaarder op die dit voor u kan incasseren....
Dat de koop ontbonden is, blijkt niet uit dit topic. Daarmee staat de rest van je advies op losse schroeven.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

zending geweigerd, mail gestuurd om de zending te annuleren alsnog naar een ander mail adres!

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hawk-Eye schreef:
07 dec 2020 07:46
zending geweigerd, mail gestuurd om de zending te annuleren alsnog naar een ander mail adres!
Dat verzin jij erbij.

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Moneyman schreef:
07 dec 2020 09:20
Hawk-Eye schreef:
07 dec 2020 07:46
zending geweigerd, mail gestuurd om de zending te annuleren alsnog naar een ander mail adres!
Dat verzin jij erbij.

Zending geweigerd staat toch echt in de OP. Ander email adres kan ik inderdaad ook niet uit de OP halen.

Vanmiddag kreeg ik een mail dat het e-mailadres [email protected] niet in gebruik is. Staat vanmiddag opeens dhl voor de deur met een kapot, vies en beschadigd matrasje. Ik heb de zending geweigerd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door berndv »

Het enige dat in de OP staat is dat de zending geweigerd is, nergens staat dat ts de koop ontbonden heeft. Weigeren van de zending is niet expliciet het ontbinden van de koop.

TS heeft 1 mail gestuurd naar een niet bestaand of niet werkend mailadres.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door Moneyman »

Teunbosseman schreef:
07 dec 2020 11:09
Ander email adres kan ik inderdaad ook niet uit de OP halen.
exact dat.

chantalbouwman1971
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2022 12:17

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door chantalbouwman1971 »

Ik heb online een pocketvering matras besteld. na 1 week thuis bezorgd en een maand proef geslapen. bleek niet het juiste matras en heb het om kunnen ruilen voor een ANNA hybrid matras die wel goed ligt. Zeer tevreden met de service die ik heb gekregen.
Bedankt dirkje van boschbedding.

cherabomb
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2023 15:28

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door cherabomb »

Ik kan bevestigen, dat het bedrijf niet te vertrouwen is; ik ben ook gedupeerd door Bosch Bedding. Online productbeschrijvingen kloppen niet, beloftes worden niet nagekomen, geld zie je ook niet meer terug. Na meer als twee maanden op het restitutiebedrag, dat ze schriftelijk hebben toegezegd, te hebben gewacht, heb ik besloten mijn ervaring online te delen. Net op Trustpilot geweest und nu hier.

Een ander bed werd bij ons geleverd, als online besteld. (Het geleverde product passte niet bij de beschrijving op de website en ook niet bij de schriftelijke beschrijving in mijn bestellingsbevestiging.) Ik nam contact op met de klantenservice, die toegaf, dat het niet klopte. We hebben besproken, dat als ik het bed behoud, zij mij 100 euro terugstorten; dat hebben ze schriftelijk toegezegd. Intussen wacht ik meer als twee maanden en heb ik vier keer schriftelijk en een keer telefonisch contact met de klantenservice opgenomen, maar die honderd euro? Niet teruggestort natuurlijk.

Blijf weg von dit bedrijf.

Ben08
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2023 20:45

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door Ben08 »

Wie heeft ook slechte ervaringen met Bosch Bedding?

Ik heb nu al een hele tijd geleden een bed besteld en na lang wachten brachten ze een bed die ik niet had besteld. Blijkbaar mijn schuld.
Ze hebben beloofd binnen zes weken een nieuw bed te brengen helaas maanden later nog geen bed. Na contact gezocht zeiden ze het de week daarop te leveren. Helaas ging de levering niet door,omdat het volgens hun beschadigd was geraakt. Na vele malen contact te hebben opgenomen via de mail kreeg ik te horen dat ik weer geduld moet hebben. Een bed dat in februari is besteld komt na negen maanden nog niet binnen. Wie heeft vergelijkbare ervaringen

BL2
Berichten: 4832
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door BL2 »

Ben08 schreef:
12 okt 2023 20:58
Wie heeft ook slechte ervaringen met Bosch Bedding?

Wie heeft vergelijkbare ervaringen
Je hoeft niet ver te zoeken, ze staan boven je eigen bericht, al sinds 2020.... En nog meer schijnbaar in een eerder topic.
Maar elke klacht staat op zich, dus veel aan andermans ervaringen heb je ook niet.

Seinhuis
Berichten: 2371
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Opgelicht door Boschbedding

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Overleg met hun of u de aankoop kunt ontbinden www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... beeindigen.

Indien u met PayPal of uw creditcard betaald hebt neem dan met hun contact op. Doe een beroep op aflevering garantie.

Plaats reactie