LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kifid kan worden opgeheven

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Kifid kan worden opgeheven

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Deze link verwijst naar mijn bericht bij RADAR onder het hoofdonderwerp Hypotheek:
22 nov 2017, ClaimConcept schreef:Kifid, Dit.Kan.Echt.Niet.
Het artikel zelf komt van vakblad Assurantie Magazine: Kifid wacht tevergeefs op antwoord van overleden woekerpolisklant

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kifid kan worden opgeheven

Ongelezen bericht door Moneyman »

hakra schreef:@Henk Toeter

ik verwacht helemaal niks. Verwachtingen leiden doorgaans tot teleurstellingen. Forum lijdt sowieso aan (al dan niet ernstige) bloedarmoede.
Het in een topic dumpen van pagina's tekst is nou niet hét medicijn tegen die bloedarmoede. Als je iets wilt bereiken met je verhaal, zal je er echt iets aantrekkelijkers van moeten maken. Dit leest niemand.
hakra schreef:@Claim Concept
Dit Kan Echt Niet. De link ontbreekt. :D
Je weet dat je wel eerst op de link moet klikken?

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Kifid kan worden opgeheven

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

23 nov 2017, ClaimConcept schreef:Deze link verwijst naar mijn bericht bij RADAR onder het hoofdonderwerp Hypotheek:
22 nov 2017, ClaimConcept schreef:Kifid, Dit.Kan.Echt.Niet.
Het artikel zelf komt van vakblad Assurantie Magazine: Kifid wacht tevergeefs op antwoord van overleden woekerpolisklant
Das Kapital: Het Kifid heeft best wel een groot probleem

juwita
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 aug 2008 13:46

Re: Kifid kan worden opgeheven

Ongelezen bericht door juwita »

Op de website van InFinance was deze week te lezen dat de SEO een onderzoek gaat instellen naar de vaak gestelde partijdigheid t.g.v. de financiele sector binnen het KIFID..

Criticasters van het KIFID: laat SEO je slechte ervaringen weten !!!!!!!!!!!!

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: Kifid kan worden opgeheven

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Ik begrijp dat SEO ook kwaliteit, transparantie en kosten van klachtafhandeling door KiFiD gaat onderzoeken.

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: Kifid kan worden opgeheven

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Joepie Joepie schreef:
20 mei 2020 15:44
Ik begrijp dat SEO ook kwaliteit, transparantie en kosten van klachtafhandeling door KiFiD gaat onderzoeken.
Eerder is Pro Facto al een onderzoek begonnen, in opdracht van KiFiD, dus wellicht minder onafhankelijk...

Gesloten