LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nederlandse energie maatschappij

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
bouwvakker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36

nederlandse energie maatschappij

Ongelezen bericht door bouwvakker »

Zit op de achterstraat,en verwachte 6 uur mensen die ons bankstel op zouden halen,hoor ik daar plots gebonk op de voorruit,en zie een vent ant zwaaien,dacht die komt om het bankstel.
Ik doe open begint een heel verhaal over 5 % teruggave eerste jaar 10% tweede jaar en zelfs 50% derde jaar.
Kzeg heb nou geen tijd en kijk wel even op de computer of het wat is.Want krijg zo kopers voor de bank,en moet nog koken.
Oke maak ik daar even snel een aantekening van mag ik even op ht puntje van de tafel schrijven zegt ie,mij best zeg ik.
Vraagt ie om mijn naam en adres.Ik zeg dit is een contract dit wil ik niet.
Nee hoor dit is geen contract,want wij mogen niet verkopen aan de deur.
Dus zeg mijn naam,vraagt ie om mijn rekeningnummer,kzeg ja doei wat moet je daarmee,je zou alleen aantekening maken!
Heb wel 4 x nee gezegd,en maar opdringen,omdat ik geen tijd had maar getekend,en zou maandag gelijk weer afbellen want je heb 8 dagen de tijd om het af te zeggen,na dagen gebeld te hebben sta ik nog niet in het systeem,let op,op de dag 9 sta ik erin en ben ik te laat.Het zijn echt oplichters!!En lijkt wel politieverhoor,en alles word opgenomen..niets was goed green choice niet,en oxxio niet en mijn eigen essent niet.
Nee echt zo glad en brutaal heb ik nog nooit meegemaakt heb er geen woorden voor,mijn vrouw zei al van stel je voor als het een viezerik is haha,die doet de deur niet meer open
Ik heb nog gegoogld en wat blijkt met zo n 3 jarig contract ben je zo n 400 per jaar meer kwijt bij nederlandse energiemaatschappij dus die *** verhalen van dat 774 in 3 jaar tijd terug,je gaat de boot in.
Mensen trap er niet in en zet um lekker op variabel
Zou me doodschamen als ik bij nederlandse energie maatschappij werkte,ga morgen weer bellen

Denhaag1
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mar 2012 00:15

Re: nederlandse energie maatschappij

Ongelezen bericht door Denhaag1 »

Wat een vervelende kwestie zoals door u is omgeschreven. U kunt dit doorgeven aan de consumentenbond, via de site van consuwijzer. Rechtspersonen/ondernemers kunnen een klacht indienen bij De Nederlandse Mededingingsautoriteiten. Indien de consumentenautoriteit van oordeel is dat De Nederlandse Energiemaatschappij de wet heeft overtreden, kan zij aan de Nederlandse Energiemaatschappij een bestuursrechtelijke boete opleggen.

Ook ik ben klant van de Nederlandse Energiemaatschappij. Ik betaal voor de voorschotnota's aanzienlijk meer dan bij mijn vorige energieleverancier. In sommige gevallen kan ik niet voor de vervaldatum het voorschot voldoen. Op grond van de Algemene Voorwaarden, opgesteld o.a. door De Nederlandse Energiemaatschappij zelf, volgt een herinnering, vervolgens als je dan nog niet hebt betaald krijg je nog een laatste mogelijkheid. daarna geven ze vordering uit handen aan een incassobureau. Bij mij gebeurt dit niet. Ik ontvang geen herinnering maar direct een brief van een incassobureau, "Vesting Finance". De Nederlandse Energiemaatschappij handelt aldus in strijd met artikel 14.7 van hun algemene voorwaarden, waarin staat dat ze eerst een herinnering moeten versturen. Vesting Finance ontkent dat de Nederlandse Energiemaatschappij eerst een herinnering moet versturen en drukt een (hoog) bedrag aan buitengerechtelijke kosten bovenop de oorspronkelijke hoofdsom.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: nederlandse energie maatschappij

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Maar wat heeft dit onderwerp met woekerpolissen te maken?

vdubois
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2011 16:59

Re: nederlandse energie maatschappij

Ongelezen bericht door vdubois »

De nederlandse energiemaatschappij is een partner welke je niet kan
vertrouwen. Zij hebben een wisseltruc toegepast met een tussentijdse
rekening gesteund op een nieuw contract welke ze telefonisch hebben verkocht.
Nu sturen ze een tussentijdse rekening voor een periode van 8 maand verbruik
doch zonder meteropname op heden en ze nemen mijn voorschotten
van 11 maand niet in rekening - dus ik heb nu voor 700 € voorschotten
te veel betaald-
vincent dubois
[email protected]

Gesloten