LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verliespolis vs SNS

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
Amie
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 jan 2009 13:56

Verliespolis vs SNS

Ongelezen bericht door Amie »

Kan iemand mij vertellen wanneer je die 50 euro krijg. Dit is in mei beloofd als je mee zou doen met de peiling over SNS. Je moest je gironr op het stembiljet invullen. Tot op heden niets gehoord of gezien. Zijn er meerdere?

Jan van Lievenoogen
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jul 2009 23:43

Re: Verliespolis vs SNS

Ongelezen bericht door Jan van Lievenoogen »

Hallo,

ook ik heb tot heden de 50 euro niet ontvangen.
Ik had voor gestemd en de stemkaart op 18-05-2009 verstuurd, maar tot heden nog niks ontvangen.

Na gemaild te hebben naar verliespolis kreeg ik een automatisch gestuurde ontvangst bevestiging en daar moet ik het tot heden mee doen.

Groetjes Jan

xenobinol
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2009 20:50

Re: Verliespolis vs SNS

Ongelezen bericht door xenobinol »

Ik vermoed dat dit bedrag nog wel enige tijd op zich gaat laten wachten. Ze (de verzekeraars) zijn niet zo happig op het teruggeven van geld :?

heilbron
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2009 13:53

Re: Verliespolis vs SNS

Ongelezen bericht door heilbron »

Ik wacht al een aantal maanden op de toegezegde € 50 door Stichting Verliespolis.
Heb al geprobeerd per mail en per brief contact te zoeken maar krijg geen reactie. Ik weet niet waar ik een klacht over de Stichting Verliespolis neer kan leggen.

Is er uberhaupt ooit € 50 aan iemand uitgekeerd. Blijft het geld bij de Stichting hangen en wie profiteert daarvan???

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Verliespolis vs SNS

Ongelezen bericht door Janny »

Hebben jullie niet je recht voor die € 50,-- verkocht?
Persoonlijk ligt me dit soort praktijken niet zo erg.
Waarom zou je voor het invullen van een stemkaart € 50,-- moeten krijgen.

Destijds is dit zelfde grapje ook voor de leaseproducten gebruikt en daarna was men van de kontacten met de gedupeerden af. Eegalease en legiolease sloten de boel en gingen handje klap doen met de maatschappijen die de foute polissen hadden verkocht.

Een heel dubbele zaak waar een duister kantje aan zit.
Groet
Janny

Jan van Lievenoogen
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jul 2009 23:43

Re: Verliespolis vs SNS

Ongelezen bericht door Jan van Lievenoogen »

Hallo, vandaag 25 Augustus 2009 heb ik de 50 euro ontvangen,

hopelijk jullie ook,

groetjes Jan
Laatst gewijzigd door Jan van Lievenoogen op 25 aug 2009 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Jan van Lievenoogen
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jul 2009 23:43

Re: Verliespolis vs SNS

Ongelezen bericht door Jan van Lievenoogen »

Beste Janny,

op jou opmerking wil ik graag reageren.

Het produkt wat ik aangeschaft had was mij voorgespiegeld als een spaarplan om later een huis te kunnen kopen. Dat het een kapitaal verzekering betrof is mij nooit verteld , evenals de overlijdensrisico verzekering die er in verscholen zat.
Toen deze zaak aan het licht kwam en verzekeraars meer openheid moesten geven, werd alles duidelijker. Ongeveer 2/3 van mijn inleg is opgegaan in kosten.

Iedereen die mee gedaan heeft ,heeft inschrijfgeld betaald, dit krijg je nu in de vorm van de 50 euro terug + een extra omdat deze mensen meegewerkt hebben in het onderzoek. Er zijn mensen die niet betaald hebben en waarvoor de collectieve overeenkomst ook zal gaan gelden tenzij ze zelf nog procederen. Ze liften voor niks mee in de collectieve overeenkomst van de leden van woekerpolisclaim en stichting verliespolis.

heilbron
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2009 13:53

Re: Verliespolis vs SNS

Ongelezen bericht door heilbron »

Ik heb inmiddels (26/08) mijn € 50 ontvangen. Ik heb vorige week wel een brief richting Stichting Verliespolis gestuurd met daarin het dringende verzoek om deze € 50 op mijn rekening te storten

Gesloten