LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wakkerpolis geeft niet thuis.

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
thehague
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 apr 2008 22:16

Wakkerpolis geeft niet thuis.

Ongelezen bericht door thehague »

Ik had een woekerpolis van Nationale Nederlanden (Flexibel Verzekerd Beleggen). Die heb ik afgekocht. Ik heb destijds van Wakkerpolis begrepen dat ik nog onterecht hoge overlijdensrisicopremie en 'eerste kosten' kan terugclaimen door mij bij Wakkerpolis aan te sluiten. Ik heb mij dus aangesloten. Vijf jaar geleden heb ik voor het laatst bericht van Wakkerpolis gekregen over de vorderingen in mijn zaak. Men heeft hoge bedragen in rekening gebracht bij mijn rechtsbijstandverzekering, maar enig concreet resultaat heb ik niet gezien tot op heden. Ik heb mei 2020 schriftelijk vragen gesteld aan Wakkerpolis: wat doet Wakkerpolis concreet in mijn zaak en met welke resultaten? Geen antwoord, nul komma niks. Ik heb deze vragen gedurende een aantal maanden herhaald, maar Wakkerpolis hult zich in oorverdovend zwijgen. Heeft iemand recentelijk iets gehoord van deze organisatie? Onfatsoenlijk of onbetrouwbaar?

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Wakkerpolis geeft niet thuis.

Ongelezen bericht door henk51 »

Misschien geen juist email adres al met ze gebeld?

contact:
Jan Veleke
[ E ] [email protected]
[ T } +31 (0)6 45 324 588

Gesloten