LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia Aandelenlease: kan ik restitutie krijgen?

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
Margakuhne1911
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2018 16:36

Dexia Aandelenlease: kan ik restitutie krijgen?

Ongelezen bericht door Margakuhne1911 »

In een eerdere uitzending van Tros Radar werd gesproken over het feit, dat gedupeerden die bovenstaand produkt hadden afgenomen, toch nog voor volledige restitutie in aanmerking zouden komen, als de tussenpersoon niet over de juiste papieren zou beschikken. Heb hierover vandaag contact gehad met Leaseproces. zij vertelde mij, dat als ik niet via een notaris of advocaat in 2007 een zog. "opt-out"regeling had getekend, zij niets voor mij kunnen doen. Ik had nl. afstand gedaan dmv deze "opt-out" brief afstand gedaan van de Duisenbergregeling.

Mijn man heeft bovenstaand produkt in 2000 afgesloten via Spaarselect en deze in juli 2011 opgezegd. Op 14 juni 2011 heeft hij nog een zog. stuitingsbrief gestuurd naar Dexia Bank Nederland/ t.a.v. de heer B, Knüppe. Daarnaast heb ik het contract in 2000 nooit medeondertekend. Mijn man is in augustus 2016 overleden.

Op de brief, gericht aan Dexia Bank Nederland, hebben wij nooit antwoord gekregen.
Vraag aan u is: Op welke manier kan ik restitutie van de inleg ontvangen?

ClaimConcept
Berichten: 1972
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Dexia Aandelenlease: kan ik restitutie krijgen?

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Kansloze missie. Maar... zeg nooit nooit. Als u een Privébericht stuurt via het poppetje rechts van dit bericht met de letters PM, dan krijgt u van ons contactgegevens om uw kansen te laten beoordelen. Niet geschoten is altijd mis!

Gesloten