LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AGIS

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Lous83
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:17

AGIS

Ongelezen bericht door Lous83 »

Ik wil even mijn ongenoegen over Agis uitspreken, en eigenlijk ook over mijzelf. Ik wou namelijk overstappen naar een andere zorgverzekering omdat ik al een behoorlijke tijd niet tevreden ben over Agis, maar ben helaas wegens laksheid gebleven. Nu is het zo dat ik een extra aanvullende verzekering wou aansluiten boven op mijn basisverzekering, maar dit is maar mogelijk tot 1 februari.

Dat betekend dus krom gezegd dat je situatie maar tot 1 februari kunt veranderen. Ik ben nu zwanger dus ik wil een gezinnenpakket aansluiten. Maar nee zei de mevrouw aan de telefoon dat kan niet, want je kan alleen maar tot 1 februari aanvullende verzekeringen toevoegen. Dus als je situatie later in het jaar veranderd heb je pech.

Nu gaan zij lekker geld aan mij verdienen, want ja of 22 euro extra per maand? Of straks al die dingen die ik zelf moet betalen, reken maar uit waar ze meer aan verdienen.

Ik vind het ook vreemd dat er niks meer voor 1 jaar verlengd mag worden, behalve je zorgverzekering. Ik vind dat dat ook maandelijks opzegbaar moet worden na 1 jaar.

Ik ben helemaal klaar met Agis, en ga nu echt zo snel mogelijk weg.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: AGIS

Ongelezen bericht door tiptoo »

Lous83 schreef: maar ben helaas wegens laksheid gebleven.


.
dan is het toch je eigen schuld?

ben het met vogels eens is overal zo hoor.

amelissen
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 sep 2009 09:55

Re: AGIS

Ongelezen bericht door amelissen »

Wat een totale onbeschoftheid. Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en hebt voor het basispakket gekozen, dat is JOUW keuze geweest, niet die van Agis. Je geeft zelf al aan dat je daarin laks bent geweest.
Nu blijkt dat je zwanger bent, wil je opeens wel een ander pakket hebben omdat de kosten anders veel hoger zijn dan de premie basis + aanvulling.
En dan klagen omdat Agis daar niet intrapt??????
En dan stellen dat alle voorwaarden maar moeten worden aangepast, terwijl dit bij ALLE zorgverzekeraars zo geldt.

Je sluit een verzekering voor een jaar omdat je anders per maand kan kijken of je ergens op kan verdienen. Stel (een hele simpele vergelijking) je hebt een gaatje en wilt naar de tandarts, maar je hebt geen tandartsverzekering. Goh we sluiten em snel even af, wachten met het naar de tandarts gaan totdat de verzekering volgende maand ingaat, en voila. Lekker goedkoop. Uiteraard de volgende maand gewoon weer zonder tandartsverzekering, want het gaatje is weer gevuld. Dat moet de rest van alle wel goed verzekerde mensen dus allemaal ophoesten.

Overigens vind ik dat verzekeringen genoeg aan ons allemaal verdienen en de premieverhogingen absurd. Maar in dit geval geef ik Agis dus een dikke pluim voor hun standpunt!

Mevrouw Lous83, schaam je!

Gesloten