LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

[b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door Henri42 »

Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!!

In december overgestapt met 2 personen naar Interpolis ivm de collectieve korting via de Rabobank.

De gegevens, soort polis, betalingswijze (jaarbetaling)etc via de Internet lijst van Interpolis compleet ingevuld, verstuurd en bevestigd.

Ik ben inmiddels aan de 6* polisrevisie toe.
De betalingen werden automatisch afgeboekt zonder mijn machtiging.
1 polis werd op jaarbasis verrekend.
1 polis werd op maandbasis verrekend.
Beide betalingen teruglaten boeken door de Rabobank.
Daarna accept kaarten ontvangen voor een kwartaalbetaling etc etc.

2 brieven, 4 mails en 8 telefoongesprekken verder met steeds verschillende medewerkers van Interpolis is het administratief nog niet in orde.

Komt dit meer voor bij Interpolis of is dit een algemeen probleem bij verzekeraars.???

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door Henri42 »

Is nu iedereen tevreden over Interpolis ?????? :oops:

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door sprokkel »

Dit probleem heb je niet alleen bij Interpolis, maar ook bij energie, verzekeraars, wooncorporaties, telefoon en internet bedrijven en overheid.
Dit is meestal het gevolg van fusies en minder personeel om de dividend uitkering van de aandeelhouders op peil te houden.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door Anastasia »

Nooit zelf bellen in dit geval,
het is een Rabo leden korting vermoedelijk, dus laat de plaatselijke bank dit maar regelen,
stel alles duidelijk op papier en zij regelen het als collega's onderling wel in een keer foutloos!

Het enige risico dat U nog loopt op deze manier is het boeketje bloemen en excuus van de plaatselijke bank!

Als Rabo korting, dan mogen ze ook dit oplossen, vaak hebben ze andere ingang, en als ze ooit U nog een hypotheek of zo willen geven, of vrienden van u, daarom zullen ze het beter en sneller regelen.

Veel succes met Uw eigen plaatselijke goede service.
Anastasia.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door Henri42 »

De rabobank weet er al helemaal niets van, De directie van de zorgverzekering van Interpolis is met de zaak bezig, dat wordt dus ook niets. :?

maandagochtend

Re: [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door maandagochtend »

Misschien niet iets wat je wilt horen, maar ik ben eigenlijk wel tevreden over de gang van zaken van Interpolis, heb ook Rabo ledenkorting.
Laatst mijn betaling op laat tijdstip gewijzigd van jaarlijks naar maandelijks, maar werd mij helder uitgelegd en is ook naar tevredenheid afgehandeld.
Waarom is de directie er nu mee bezig eigenlijk? Ik hoop voor je dat het snel oplost.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door Henri42 »

De rabobank beurt alleen de provisie , voor de rest weten zij van verzekeren niets af, een betalingswijze verandert door Interpolis ????.

Het management van de klachten afdeling is bezig met 1500 zwaar wegende problemen te schikken.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hoi Hoi , Een waardebon van Interpolis ontvagen voor een saunabezoek etc. Administratief lijkt nu alles in orde te zijn. :D

Fransel
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 nov 2006 10:29

Re: [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door Fransel »

Rabobank is wat mij betreft de beste bank,echter valt of staat met het kantoor waar je terecht gekomen bent.Zelf was ik nl bij een Rabobank die na enkele fusie's steeds groter werdt en de fouten stapelden zich op.Hoofdzakelijk met de verzekeringen.Ik heb een collectieve verzekering bij Interpolis en alles ging fout.Wanneer je nl zelf belt met Interpolis kom je bij een colcentrum waar het na 3 vragen al stil valt.Uiteindelijk ben ik "gevlucht"naar een ander kantoor en binnen een mum van tijd was alles geregeld.Ik geef nu mijn declaraties af en verder hoef ik nergens meer naar om te kijken.Ik ben in Belgie geopereerd bij een ziekenhuis waar Interpolis geen contract mee heeft afgesloten en dat gaf eerst alleen maar ellende terwijl men toch een goedkeuring heeft agegeven.Eenmaal bij mijn nieuwe Rabobank ging en gaat alles perfect.Een dame regeld daar alle verzekeringen zonder mankeren,bij de vorige bank zaten er een stuk of vier en alles ging zowat fout.Chapeau voor mijn nieuwe Rabobank

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door Henri42 »

Vreemd, de Rabobanken in de regio Eindhoven en Helmond geven je het collectiviteitsntmmer ivm de korting en hebben verder geen rol in van verzekeraar en verzekeringsnemer.

Waar is de bank van Fransel gelegen incl. adres.?

Fransel
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 nov 2006 10:29

Re: [b]Administratieve puinhoop bij Interpolis !!!!![/b]

Ongelezen bericht door Fransel »

Henrie 42

Mijn huidige Rabobank is gelegen in Mheer(zl) en heet Rabobank Mergelland,maar ik geloof sinds kort Rabobank Zuid-Limburg.Als je in de buurt woont,zeer aan te bevelen.Succes.

Gesloten