LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
King Koopa
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 apr 2011 08:28

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door King Koopa »

Gisteren gebeld door NN. Meneer gaf aan dat de lachgas vergoeding door hen bewust vanuit de basisverzekering word vergoed, om ervoor te zorgen dat men niet ''zomaar'' klakkeloos zegt ''oh, doe mij dat maar'' en zo. Ik heb gevraagd om kopietjes van alles, zodat ik alles zwart op wit heb voor o.a. SKGZ. Maar meneer gaf aan dat dit hún regels zijn, en dat een SKGZ daardoor ook niets met dit verhaal kan.
Ik vind het een heel vreemd verhaal. Volgens mij lopen ze mij volledig voor het lapje te houden. Ik zei ook al tegen de meneer ''dat zien we dan wel weer''. Als in, jullie kunnen zeggen, ik ga toch door, ik zie wel waar het schip strandt.

Overigens is de aanvraag van de tandarts aangekomen. Maar meneer gaf aan dat dit sowieso onvoldoende was. Er stond geen ''motivatie'' in. alleen dat ze lachgas aanvragen voor mij. Onder ''motivatie'' valt bij meneer dat erin moet staan dat de lachgas voor o.a. mijn ADHD is waardoor de prikkels anders binnen komen enzovoort.
Wat een gezeur zeg, ik snap wel dat men zegt ''bekijk het maar''. Zoveel werk dat er aan zit. Maar goed, we wachten het af. Ik heb de tandarts gevraagd of hij nog een aanvraag wil indienen, en of ze dan een ''uitgebreide'' verklaring willen geven. Afwachtend op hun reactie, en op die van NN. SKGZ wacht ook op deze twee reacties (tandarts en NN) om verder te kunnen.

King Koopa
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 apr 2011 08:28

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door King Koopa »

Update. Tijd niet geweest, maar wilde toch nog even van mij laten horen.

Ik heb inmiddels de SKGZ ook gezegd dat ze de zaak mogen laten vallen. Ik ben er helemaal klaar mee. Op den duur werd er gevraagd om een diagnose, en daarvoor moet ik eerst weer naar de huisarts, dan doorverwezen worden naar de psychiater enzovoort. Het werd een complete chaos in mijn hoofd, en mijn gezin moest daaronder lijden. Dat vind ik het niet waard, ik heb alles van tafel geveegd. Ze hebben gewonnen. Hoewel, ik heb nog wel even (vanmiddag) een e-mail gestuurd naar Boos (dat is een YouTube programma van Tim Hofman die boze mensen helpt). Wie weet levert het wat op. Maar ik betwijfel het.

Ik heb het dus opgegeven.

Gesloten