LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
KalkbrennerP
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 apr 2017 10:42

Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door KalkbrennerP »

Onlangs heb ik een brief ontvangen van CZ ivm opvragen aanvullende informatie.

Geachte heer Kalkbrenner,

U hebt buitenlandse nota's ingedienden aangegeven op uw notabegeleidingsformulier dat u in het buitenland verblijft. Wij zijn wettelijk verplicht om na te gaan of u wel of niet verzekerd moet blijven bij ons, daarom vragen wij u om bijgevoegd vragenformulier in te vullen. Ik ben ZZP-er, de wereld is mijn werkterrein, mijn woonplaats is in Nederland, maar als ik niet aan het werk ben, woon ik bij mijn vriendin in Duitsland. Nu ben ik sinds 16 maanden zonder enige vorm van inkomsten vanwege mijn gezondheidsproblemen en u weet als ZZP-er heb je nergens recht op. Ik moet maandelijks min. 1x naar het ziekenhuis en verbruik voor ca. € 500,- per maand aan medicijnen. ALs CZ mij uit de verzekering gooit ben ik DOOD, ik heb nu al geen geld meer dus kan me ook niet ergens anders laten verzekeren maar ik kan ook geen dokter, ziekenhuis of medicijnen meer betalen. Het is toch niet te geloven, heb je al zoveel ellende, en dan besluit CZ om je te VERMOORDEN. Klinkt hard, ik kan het ook anders formuleren, maar het komt toch op het zelfde neer!!

Na, Ja, ik kan me natuurlijk nog altijd voor de trein gooien, oh nee heeft de machinist een trauma, ik kijk wel, ik weet het ook niet meer!

Met vriendelijke groet,

Kalkbrenner.P
Laatst gewijzigd door Radar op 21 mei 2017 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast, want gechargeerd

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Grote gevolgen als CZ me uit de verzekering gooit

Ongelezen bericht door BL2 »