LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Izz

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
eksoj
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jun 2005 10:21

Izz

Ongelezen bericht door eksoj »

IZZ verlaagd de basispremie met ongeveer 2 euro. De basisaanvullende regeling met 10 euro. Om vervolgens het aanvullende pakket met 12 euro en 20 cent te verhogen. Zodoende is nu mijn maandpremie verhoogd met 1 euro en 50 cent. Ook het eigen risico is naar 350 euro. Dus volgend jaar in ieder geval 131, 50 euro meer kwijt aan de zorgpremie. te triest voor woorden.

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Izz

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik begijp het niet. Wat is " de basis aanvullende regling"? En hoezo €131,50. Is dat de optelling van 130 euro eigén risico met een keer €1,50?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Izz

Ongelezen bericht door grun »

Mathilde D. schreef:Ik begijp het niet. Wat is " de basis aanvullende regling"? En hoezo €131,50. Is dat de optelling van 130 euro eigén risico met een keer €1,50?
Van die berekening kan ik ook geen chocola maken. Maar ik vermoed dat met basis aanvullende regeling iets bedoeld wordt wat bij IZZ Zorg voor de Zorg genoemd wordt. Het kost 20 euro bovenop de premie voor het basispakket en bestaat uit fysiotherapie, psychologische zorg, preventieve zorg zoals zwangerschapscursussen, sport medisch advies en een beperkte mondzorg.
http://www.izz.nl/werknemers/zorgverzek ... r-de-zorg/

Gesloten