LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Marichjen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2011 19:06

Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door Marichjen »

De slogan 'heeft u nog vragen, belt u ons gerust, wij helpen u graag', kunnen ze bij VGZ beter veranderen in 'heeft u nog vragen, bel ons niet, want wij helpen u toch niet!

En dat is ook zo. Heb je een vraag over een betaling, dan kun je bellen, schrijven, e-mailen, het maakt allemaal niet uit want zodra VGZ vindt dat je met betalingen achterloopt (of dat nou wel of niet zo is!) hebben ze ineens geen gegevens meer die ze in kunnen zien en loopt alles via een incassobureau, maar als je vervolgens dat incassobureau belt om uitleg, weten zij verder ook niks dan één hoofdsom bedrag, dus je weet niet eens waar het over gaat
(met daar bovenop idioot hoge incassokosten) en verwijzen zij je weer naar het VGZ en vice versa.

Enige tijd geleden kreeg ik namelijk tot mijn verbazing en zonder ook maar één brief van de VGZ te hebben ontvangen een brief van een incassobureau dat ik een betalingsachterstand had met inderdaad, één onduidelijk hoofdsom bedrag (+ kosten), blijkbaar ergens opgelopen in de laatste anderhalf jaar.
Mijn maand premies van die periode heb ik allemaal betaald en ik heb daar ook bewijzen van.

Afgelopen week en tegen beter weten in toch maar weer naar VGZ gebeld omdat ik maar dreigbrieven blijf krijgen en dit toch opgelost moet worden!
Mijn enigste vraag aan de klantenservice??? was om een betaal overzicht van die periode zodat ik dat kon vergelijken met mijn afschriften en natuurlijk konden ze dat niet!

Waarom dit zo gaat weet ik niet maar je word hier behoorlijk gefrustreerd van en overstappen naar een andere zorgverzekering gaat niet eens omdat je nu uiteraard als wanbetaler te boek staat!

Het enigste wat overblijft is om toch maar mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen, want ik kan hier niks meer mee, maar treurig is het wel omdat dit heel veel lijkt op pure onverschilligheid naar klanten toe en zij zijn helaas niet de enige in dit land!

uvit webcare
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 apr 2010 15:34

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Geachte Marichjen,

Ik werk voor het Webcare team van VGZ. Dit team is opgericht om klanten te helpen die hun klacht op internet plaatsen. Graag ontvang ik van u uw klantgegevens en het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent, zodat wij kunnen kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt uw gegevens e-mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Kyra van Horst
Webcare VGZ

Do1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2011 00:13

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door Do1988 »

hallo Radar,

Ik heb ook een hele lange en nare tijd achter de rug van VGZ ik was toen ik nog onder de 18 jaar was via Jeugdzorg verzekerd bij vgz na mij 18e moest ik natuurlijk zelf mijn premie gaan betalen dat heb ik natuurlijk ook gedaan tot ik na 10 maanden een vreemde briev binnen kreeg van vgz met de mededeling dat ik teveel premie zou hebben betaald een bedrag van ongeveer 2100 euro en ik kreeg ineens na twee weken een briev met de mededeling dat ik een achhterstand heb van 2100 dat zelfde bedrag als dat ik ontvangen had dit vond ik erg vervelend wand het geld was al op er is incasso overheen gegaan ik had met incasso bureau afgesproken een bedrag van 200 euro per maand te storten en daarnaast betaalde ik ook mijn maandpremie aan vgz ik dacht nu moet het allemaal goed komen maar niks is wat het lijkt bij vgz toen kreeg ik een briev van vgz dat ik zes maanden niet betaald zou hebben en ik ben aan gemeld bij cvz/wandbetalers ik werd gek toen ik het las kon het haast niet geloven ik heb natuurlijk direct contact genomen met vgz de medewerkers begrepen mijn verhaal en konden ook zien dat ik inderdaad betaald had maar wisten niet waar het geld eigenlijk gebleven is echt heel raar ik wist op dat moment ook niet aan wie ik wat moets betalen ik heb keer op keer contact gehad met vgz totdat ik ineen bij de klachten comisie van vgz terecht kwam ik dacht dat ik nu echt een keer geholpen werd maar niets was minder waar want ik kreeg weer een briev van Richard Woning van de vgz een excuus briev dat ik ineens een ander klantenummer zou hebben en dat ze er niets aan konden doen en dat het al uit handen is genomen en dat ik maar een wandbetaler was en dat ook gewoon moets betalen ik was het er niet mee eens en ik kreeg gewoon een incasso van cvz van 6 maandpremies ik heb maar alleen in een keer betaald aan vgz cvz en incasso bureau en heb niets meer van vgz vernomen en als ik bel naar vgz en ik vraag naar de klachten comisie wil niemand me helpen of te woord staan egr vreemnd hoe dat daar alleenmaal gaat hoor.

dominique

uvit webcare
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 apr 2010 15:34

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Geachte Dominique,

Uit uw bericht maak ik op dat onze afdeling Klachtenmanagement een eerdere klacht van u niet naar wens heeft kunnen oplossen. Wilt u dat we uw dossier nogmaals bekijken? Mailt u dan gerust uw klantgegevens en het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent naar [email protected]. Wij kijken dan of wij iets voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Kyra van Horst
Webcare VGZ

scherpertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2013 09:57

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door scherpertje »

bij vgz kun je zo je gegevens wijzigen als je belt,nou hier niet na zeker 20 keer bellen vanaf begin dec.2012.mijn ex is vorig jaar overgestapt naar andere verzekering en nu moet ik de hoofdverzekerde worden van deze polis maar op 1 of andere manier weten ze bij vgz niet hoe dat moet want tot nu toe staat het nog steeds niet goed in het systeem want dit moet gebeuren bij de polisadministratie en die kunnen volgens mij daar niks.er word iedere keer toegezegd als ik bel dat er een nieuwe onderweg is maar mooi niet .ook heb ik nog steeds geen nota ontvangen die ik nu al had moeten hebben,vandaag weer gebeld en die zegd weer er word een nieuwe gestuurd en die krijg je volgende week maar dan wel te laat en dan zeker een incasso erachter aan.kan er bij vgz nu helemaal niet iets goed geregeld worden of zijn ze daar te dom voor.kon gewoon gebruik blijven maken van de collectieve van mijn exman was gezegd door zijn werkgever en ook door vgz,bellen ze me vandaag op en zeggen dat dat niet kan en dat ik daar geen gebruik meer van mag maken.ik ga dan veel meer betalen en ben niet meer goed verzekerd en kan ook niet meer naar een andere verzekering en waarom zeggen ze dingen als ze er niks vanaf weten en doen allemaal beloftes die ze niet nakomen.wat nu ik heb maar een bijstand en weet niet hoe ik dat moet gaan betalen

Webcare VGZ
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 feb 2012 14:59
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door Webcare VGZ »

Geachte Dominique, onze excuses voor het ongemak. Graag ontvangen wij uw kantgegevens en telefoonnummer via [email protected] . We nemen uw klacht zsm in behandeling. Met vriendelijke groet, Danielle
Medewerker webcare Vgz

adriana065
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2013 13:10

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door adriana065 »

Goedemiddag

Ik heb het zelfde probleem met VGZ.VGZ zegt dat ik achter loop met betalingen wat niet waar is.Ik heb drie weken geleden alle afschriften met mijn betalingen van de bank verzonden naar VGZ.Nog niets gehoord tot van morgen ik werd gebeld door een incasso bureau of ik mijn achterstand even wil betalen.
Deze man had geen oren hij bleef maar door praten.Ik zei tegen hem dat ik al mijn betalings- afschriften
op had gestuurd naar VGZ waar op hij weer het zelfde verhaaltje op dreunde dat ik niet betaald heb.IK weer het zelfde verteld dood moe wordt ik hier van.Het gaat volgens hem om een bedrag van 343,58 waar van 67,02 incasso kosten 7,07 rente kosten.En volgen de man aan de telefoon staat op de achter kant van hun brief over welke maanden het zou gaan daar staat echter niets op.Nu vroeg hij mij of ik alles nog eens wil verzenden maar dan nu naar het incasso bureau dat werd het door hen uitgezocht of ik betaald heb.Dus weer een grote envelop kopen en post zegels.Ik heb het gevoel dat ik het werk van VGZ zit te doen maar dan vergissen ze zich want ik stuur alles dit maal naar mijn rechts bijstand.

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Per 1 januari overstappen! Er zijn ook goede zorgverzekeraars!

adriana065
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2013 13:10

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door adriana065 »

Mathilde dat ga ik zeker doen wegwezen daar.

flwrong
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jul 2009 20:32

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door flwrong »

Ik ga ook overstappen helaas per 1-1-2015 het ene jaar worden zaken vergoed en het volgend jaar niet meer en waarom, dat wordt heel vaag geformuleerd. :oops: Ze zijn in de leer geweest bij Edith Schippers, Minister van Tabakszaken!

Janja
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2014 16:37

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door Janja »

Begin september VGZ klantenservice gebeld met een vraag. In september 2012 ben ik behandeld met Radiotherapie aan mijn linker hand ( voor M Dupuytren) en mijn rechtervoet ( voor M Ledderhose). Beiden met supergoed resultaat. Inmiddels wordt deze behandeling niet meer vergoed door de zorgverzekering ( onbegrijpelijk, maar waar!). Nu heb ik in mijn rechterhand het begin van M Dupuytren. Volgens de arts zou de behandeling met Radiotherapie weer grote kans van slagen hebben. Mijn vraag aan de klantenservice van VGZ was dan ook of ze misschien bij wijze van uitzondering deze behandeling toch zouden willen vergoeden, aangezien het alternatief - 1 of meerdere operaties in de toekomst- veel duurder zou uitvallen, en veel pijnlijker voor mij, de patiënt. Hun antwoord was zeker niet afwijzend. Ik moest aan de arts een verklaring vragen waarin de medische gegevens stonden, en dan een verzoek doen tot vergoeding, dan zouden ze er opnieuw naar kijken. Ik ben helemaal naar Delft gereden, om deze verklaring op te halen bij de arts die mij nog eens grondig heeft onderzocht. Keurig verzoek geschreven en ingediend bij de VGZ. Drie weken gewacht op het antwoord. Krijg ik een standaard briefje, vol met fouten, waar in staat dat deze behandeling niet vergoed wordt. Het was heel duidelijk dat ze mijn duidelijke verzoek en de medische verklaring niet eens hebben gelezen! Ik voel mij door de VGZ niet serieus genomen, en met een kluitje in het riet gestuurd. Toen ik nogmaals de klantenservice belde kreeg ik daar absoluut geen luisterend oor! Ik moest maar een klacht indienen zei de dame aan de telefoon.....

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Misschien kunt u vragen aan VGZ aan welke afdeling u dit verzoek moet sturen? In de polisvoorwaarden staat waarschijnlijk een voorwaarde over dit soort gevallen. Dan moet u daar expliciet aan refereren en vragen of zij die voorwaarde willen toepassen.

Een andere weg is misschien info vragen aan de patientenvereniging ( als die bestaat). Andere patienten hebben misschien tips.

Nog een heel andere weg is een second opinion. Misschien dat een andere arts aan u onafhankelijke informatie kan geven.
Probeert u het ook eens bij een revalidatieziekenhuis. Daar is nog meer expertise neem ik aan. Bijvoorbeeld een revalidatieziekenhuis in Rotterdam.

Ik ben het met u eens dat VGZ niet deskundig is, en dus bovendien bijzonder onbeleefd. Kies een andere zorgverzekeraar! De NPCF ( patiëntenvereniging) heeft een actie die heet " Nederland wordt wakker" en een keuzegids zorgverzekeringen. Daarin staat informatie over de verschillende mogelijkheden.

U kunt ook bijvoorbeeld de zorglijn van ONVZ bellen, met uw vraag. Hoewel u niet verzekerd bent bij hen, kunt u zeggen dat u hun verzekering overweegt.
Met googelen vond ik dat het UMCG hier onderzoek naar doet. Misschien kunt u , via opname in dat onderzoek, de gewenste radiotherapie krijgen? U kunt natuurlijk altijd informeren naar de mogelijkheden. http://www.umcg.nl/NL/UMCG/Afdelingen/P ... fault.aspx

kiz
Berichten: 2304
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door kiz »

Radiotherapie voor M Ledderhose is uitgesloten van de basisverzekering op basis van dit rapport:
https://www.zorginstituutnederland.nl/b ... erhose.pdf

jokevanroon
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2014 11:47

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door jokevanroon »

Al sinds vorig jaar december in de knoei met VGZ. Uit de aanvulling gezet ivm wanbetalingen. Er was ten onrechte een rekening naar mij toegestuurd en dat moest volgens vgz betaalt worden na een heleboel mail en nog meer telefoontjes was dat herstelt eind februari. Ik zou dan weer vanaf januari in de aanvullende mogen, uhhhhh het is bijna maart. Oke via de mail een bevestiging dat de aanvulling per april zou ingaan. Gisteren een factuur in mijn vgz inbox en jahoor ze noemen het nu "polismutaties" of ik nog even de aanvullende verzekering van december 2013 en januari, februari en maart 2014 wil betalen. Aangezien ik al vanaf vorig jaar december aan het knoeien ben met VGZ met diverse overzichten en mijn betalingsbewijzen en zijn die afgelopen oktober tot een hoogtepunt gekomen, op aandringen na weer een heen en weer gebel en gemail van een medewerkster dat ik maar contact moet opnemen met SKGZ. wat ik dus ook gedaan heb. Nadat ik vandaag weer gebeld heb over de factuur met die polismutaties werd ik weer afgescheept met "stuurt u maar een brief met uw bevindingen en dan krijgt u van ons een overzicht" ALWEER!!!!! Uitgelegd aan die mevrouw dat ik daar in oktober, juli, juni, maart ook al om gevraagd heb en gekregen heb en mijn betalingen ernaast leggend weer teruggestuurd heb, zit ik nu weer niet op een overzicht te wachten, van de bedragen klopt helemaal niets. Op mijn bankrekening wordt een bedrag gestort van onterecht betaalde rekeningen van 2011 (?). Ik krijg diezelfde dag nog een bedrag met een acceptgirokaart met dat zelfde bedrag maar nu om te betalen. Als je belt wordt er gezegt dat is een foutje in het systeem. ALWEER.

Voorbeeld van 1 week.
maandag 1 december: overzicht mijn vgz: u heeft 30 openstaande rekeningen met een totaalbedrag van ruim 1900 euro

woensdag 3 december: overzicht mijn vgz: u heeft 29 openstaande rekeningen, betaalde premie verwerkt
mijn "openstaande bedrag" is volgens medewerkster vgz 139,50 euro en niemand kan mij vertellen waar dit bedrag overgaat

vrijdag 5 december: overzicht volgens brief VGZ polismutaties 270,49, volgens medewerker vgz 260,80.
Als ik dan vraag wat is nou de bedoeling hiervan, kan ze me geen zinnig antwoord geven als: sorry mevrouw en excuses maar ik kan u niet verder helpen, als ik dan vraag wie dan wel. NIEMAND zegt die mevrouw.
En omdat ik nu wantbetaler ben bij VGZ kan ik niet weg bij deze nare verzekering en moet ik gewoon weer dealen met alle fouten die gemaakt worden.

Ik wordt hier zo moedeloos van.
Een jaar lang mailen, bellen, opsturen, weer ontvangen, weer bellen, excuses maken, schriftelijke en telefonisch, beloven dat het opgelost wordt en nu zijn we precies een jaar verder en ben nog steeds bij af. Want zelfs schriftelijke bevestigingen van de medewerkers bij dit bedrijf worden niet akkoord bevonden blijkt.

Webcare VGZ
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 feb 2012 14:59
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door Webcare VGZ »

Beste mevrouw Van Roon,

Hebt u al een klacht ingediend bij VGZ? Zo niet dan ontvangen wij die graag. Mail ons alstublieft uw klacht onder vermelding van uw klant en telefoonnummer naar [email protected]. Dan nemen wij zsm contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Melvin
Webcare VGZ

boondy
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2014 14:52

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door boondy »

Ik heb al maanden problemen met rekeningen aanmaningen en zeer onduidelijke overzichten en telefonisch contact.
Overzichten kloppen niet, betalingen niet, krijg steeds rekeningen met extra kosten.
Als ik bel word ik niet wijzer en moet ik het maar uitzoeken.
Ik word hier moedeloos, ziek en boos van.
VGZ maakt er een potje van en wij zijn de pineut.
Nu kan ik niet overstappen omdat ik volgens hun een achterstand heb, volgens mijn administratie niet.
Duidelijke uitleg krijg ik en dat is het eind van het gesprek. Wie kan mij helpen.

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Het beste is om nu te betalen. Daarna overstappen. En daarna het teveel betaalde terugvragen.

pollie30
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2014 17:06

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door pollie30 »

VGZ ??? wat een ongeorganiseerde bende is het daar.

door hun toedoen liepen we achter met een aantal betalingen in 2013.
hier hebben we netjes via Flanderijn een betalingsregeling lopen die we netjes nakomen.
ook houden we netjes alle betalingen van de maandpremies bij elke maand.

nu komen we er achter dat VGZ administratief een zooitje er van maakt.
we kregen een brief binnen dat we de premie van december niet betaald zouden hebben.
ik ben direct achter de laptop gekropen om te zien of we per ongeluk iets over het hoofd hadden gezien.
echter was dit niet het geval.

ik er achter aan bellen, blijkt dat ze betalingen van dit jaar gewoon doodleuk wegboeken op declaraties en achterstanden die bij Flanderijn lopen.
dit is dus echt ongehoord, ik flipte gewoon gigantisch de pan uit.
we lopen hierdoor het risico aangemeld te worden bij zorginstituut nederland (voorheen cvz).
ook lopen zo de incassokosten lekker op.

volgens onze administratie "die we elke maand grondig bijhouden" hadden we bij Flanderijn nog maar 1 betaling hoeven doen en dan waren we er van af.
helaas dus, de rekening is zonder ons in kennis te stellen gewoon opgelopen naar het 3 voudige van wat er open stond.

ik heb aan VGZ uitgelegd dat bij de omschrijving van de betalingen duidelijk vermeld staat dat het voor de premie van de lopende maand is.
echter lezen ze daar de omschrijvingen niet en gaan gewoon hun eigen weg.
en ze kunnen zoals gewoonlijk niets voor ons doen, we moeten maar een klacht indienen en contact opnemen met Flanderijn.

HELP!!!! Ik wil daar weg, maar dat kan nu gewoon niet. zit er nog een jaar aan vast.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door vroem »

ik weet het niet zeker, ben geen jurist of incassodeskundige, maar volgens mij is het zo dat wanneer zij incasso uit handen geven, het ook precies dat is, namelijk uit handen geven. Die posten mogen ze dan dus lijkt mij niet meer zelf ook nog een keer betrekken bij wegboeken betalingen. Wel is het zo en lijkt mij ook logisch dat betalingen altijd (moeten?) worden weg geboekt op de oudste openstaande post (maar dat moet dan de post zijn die niet bij incasso loopt).
Ik denk wel dat u een goede kans maakt voor de rechter in het gelijk gesteld te worden. dit klinkt inderdaad als een zooitje. Ik zou dus zorgen dat alles bij is zoals het moet zijn, deel incasso betaald aan incasso volgens afspraak, deel VGZ aan VGZ. Dat zij verkeerd wegboeken zal hen lijkt mij zwaar worden aangerekend. En vergeet niet voor de rechter ook een tegenclaim in te dienen voor alle extra gemaakte kosten, opgenomen vrije tijd voor rechtbankbezoek etc.

Mister White
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 apr 2013 16:34

Re: Klachtafhandeling VGZ beneden alle peil

Ongelezen bericht door Mister White »

Ik ben al mijn hele leven lang klant en volgens mij is dat sinds 1974. Sinds de invoering van dit systeem betalen wij 100 Euro p.p. +/- per maand. Met grote dank aan degene die dit voor elkaar heeft gekregen en in veel gevallen is deze premie toch ergens een terug val van 10% in het netto inkomen. Op het moment dat de EU werkelijkheid werd, zag ik al dat wij richting buitenlandse methodes zouden gaan. Dit betreft ons pensioen, de WW en ons zorgstelsel. Dat laatste is bij het VGZ een zaak dat werkt volgens de Russische maatstaven, ofwel het moderne communisme. Ik heb mijn betalingen voldaan. Spontaan krijg ik een mail van een incasso bureau met de vermelding dat ik 3 maanden niet betaald heb en dat er volgens hen een betalingsregeling is afgesproken. Ik heb van VGZ nooit een bericht gehad over deze kwestie, laat staan dat ik ooit iemand heb gesproken van dit incasso bureau. In goede orde heb ik screenshots gemaakt van mijn bankrekeningen. Naar beide partijen toegestuurd. Antwoord van VGZ, zoek het lekker zelf uit. Je moet daar zijn en niet bij ons. MAAR het belachelijke is, dat ik op mijn pagina kijk bij VGZ en dat alle rekeningen als onbetaald staan vermeldt. HOE kan dit???????????? Ik wil niet meer bij zo'n club horen. En het gaat volgens mij in dit circuit zo, dat je ook nog een aantekening krijgt in het bureau Credit registratie. Dus tel uit je verlies. Is er ergens een slim persoon die kan bedenken dat dit soort registraties bij deze bureaus kan afhandelen als niet ontvankelijk? Of zitten we daadwerkelijk al in het moderne communisme. In alle eerlijkheid zitten we op een foute weg en direct invloed hebben we niet. Het is in en triest dat je als consument gezien wordt als levend object en ervoor moet zorgen dat geld in het laatje komt. Zit een sukkel te slapen op zijn werk en je zit gelijk al in de strafbank omdat zijn werk niet goed gaat. Hun logo/uitspraak is Voor Goede Zorg Zorg je Samen. Nou, ik weet het even niet of dat gaat werken. Voorlopig heb ik genoeg aan deze club en ga naar een ander. Ik betaal geen STUIVER meer. Of de nieuwe zorgverzekeraar mij aan zal nemen is nog maar de vraag. Ik heb netjes betaald en niets meer. Laatste redmiddel is wat ik hen ook geschreven heb en dat gaat richting de dierenarts. Neem 1 pakket aan en dat is slechts twee spuitjes. Een om te slapen en één als finishing touch. Kost maar 40 Euro. Keihard, maar de gevolgen zijn in wanbeleid en slecht functionerend financieel overzicht wel de resultaten die VGZ mogelijk maken.
Ondanks dit bericht wens ik iedere consument fijne kerstdagen toe en een voorspoedig 2015 toe.

Gesloten