LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongelukkige ervaring met zorgverzekering TakeCareNow

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
jaredjuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2013 20:35

ongelukkige ervaring met zorgverzekering TakeCareNow

Ongelezen bericht door jaredjuh »

ik heb begin dit jaar een verzekering geprobeerd af te sluiten met TakeCareNow in verband met 18 jaar worden. jammer genoeg heb ik tot augustus en na 5 mailtjes moeten wachten tot ik eindelijk reactie kreeg op mijn inschrijving. toen ik eindelijk reactie kreeg heb ik gevraagd om een studentenverzekering met tandartsverzekering erbij, echter heb ik een volle verzekering met aanvullend ZONDER tandarts gekregen. hierbij heb ik ook geen polis ontvangen. na een paar mailtjes naar de helpdesk gestuurd te hebben blijk ik te laat te zijn om mijn verzekering te veranderen aangezien dat binnen een week nadat de polis binnen is gedaan moest worden. toen ik heb gemeld dat ik geen polis ontvangen heb heb ik echter niks meer gehoord van de helpdesk. maar nu zit ik wel met een veel te dure verzekering opgescheept. ook krijg ik onlangs te horen dat de belastingdienst niks binnen heeft gekregen van de verzekering dat ik ben ingeschreven waardoor ik nu dit jaar geen zorgtoeslag krijg. hierdoor heb ik besloten ZSM mijn verzekering op te zeggen, jammer genoeg is dit pas mogelijk tegen het eind van het jaar. zit ik dus tot december met een veel te dure verzekering. lekker bezig TakeCareNow, zolang jullie maar veel geld verdienen boeit het jullie niks wat er met de klant gebeurt

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: ongelukkige ervaring met zorgverzekering TakeCareNow

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Je kunt toch bij de belasting aan tonen dat je die verzekering hebt met de ingang s datum.

jaredjuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2013 20:35

Re: ongelukkige ervaring met zorgverzekering TakeCareNow

Ongelezen bericht door jaredjuh »

eagle dat heb in nu ook gedaan, heb nog geen reactie gekregen van de belasting dat dat wel geregeld is alleen heb ik nog steeds een veel te dure verzekering

Gesloten