LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Dnies
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mei 2015 13:10

Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door Dnies »

Hoi!

Ik heb een probleem met Menzis..

4jr geleden ontzettende schulden gehad (moeder overleden, ex met losse handjes), dus ik ben naar Mallorca gegaan om daar een aantal maanden te werken. Volgens mijn werkgever zou ik daar ook verzekerd zijn, dus geprobeerd om Menzis tijdelijk op te zeggen. Dit duurde ontzettend lang.

Op Mallorca 2x achter elkaar hersenschudding gehad, na flink wat gezeur mocht ik eindelijk naar een dokter. Ziekenhuis viel letterlijk uit elkaar, er werd niet vertaald wat ik zei, kreeg een prik in mijn bil gehad met de mededeling: je kunt weer werken. Ehhh?? Een prik voor een hersenschudding?

Bleef duizelig, last van spraak enz, dus op aanraden naar een andere dokter gegaan. Die zei dat ik naar een echt ziekenhuis moest gaan (privé-kliniek) of naar huis, want dit was inderdaad niet in orde.

Dus ik de alarmcentrale van Menzis gebeld.. Heb het hele verhaal uitgelegd (ook van tijdelijke opzegging) en die jongen zei dat ik gewoon naar de privé-kliniek kon, en niet per se in NL naar het ziekenhuis hoefde. Dat was geen probleem en het zou allemaal in orde komen. Heb het hem 2x laten nakijken, want kon dit soort kosten absoluut niet betalen.

Daar bij aankomst in de kliniek nogmaals gebeld, de prijzen waren wel erg hoog namelijk. Maar het was echt geen probleem, geen zorgen etc etc. Uiteindelijk mezelf uit het ziekenhuis laten ontslaan, omdat ik moest tekenen voor de kosten. Ze wilden nog meer tests doen, maar ik was al bang dat het fout zou gaan.

Je raadt het al: het was dus wel een probleem. In 2011 kreeg ik een factuur thuis. Het hele verhaal nogmaals uitgelegd aan Menzis, had destijds ook de namen opgeschreven van iedereen die ik had gesproken. Toen is de factuur uit het systeem gehaald.

In 2014 (maart geloof ik) weer een factuur van meer dan 2000 euro. Dus ik weer gebeld. Die dame zei letterlijk: ik snap het ook niet, want ik zie dat hij uit het systeem is gehaald. Wacht, dit klopt niet. Ik ga het voor je uitzoeken. Nooit meer wat gehoord. Teruggebeld, maar ze konden niet vinden wat ik bedoelde.

Eind 2014 ALWEER een factuur. Verhaal weer uitgelegd. Toen is er gezegd: ja je hebt je verzekering tijdelijk opgezegd, dus je moet hem wel betalen.

Maar dat wisten ze (alarmcentrale) in 2011 ook al, en toen was het geen probleem. Ik mocht alleen niet overstappen. En later in 2011, toen de factuur eruit gehaald werd, wisten ze het ook. Begin 2014 kreeg ik nog te horen dat het niet klopte want hij was uit het systeem gehaald, en nu blijven ze erbij dat ik moet betalen. Vanmorgen alweer een factuur.

Het nare is alleen, mijn hotmail van die tijd is gehacked en een week of drie terug kreeg ik bericht dat het emailadres is opgeschort. Daar kan ik dus niet meer in. Sinds 2011 ben ik in de overtuiging dat het goed was, dus heb ook de naam niet meer van de jongen die ik van de alarmcentrale heb gesproken.

En zonder enige communicatie als referentie durf ik inmiddels ook niet meer te zeggen wat er exact in welke maand is gezegd.. Door er zo lang mee te wachten heb ik dus geen poot meer om op te staan.

Als iemand hier ervaring mee heeft of meer over weet: alsjeblieft help!

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door thecure »

Dnies schreef:Hoi!

Ik heb een probleem met Menzis..

4jr geleden ontzettende schulden gehad (moeder overleden, ex met losse handjes), dus ik ben naar Mallorca gegaan om daar een aantal maanden te werken.

dit snap ik al niet. wat heeft het overlijden en je ex (hoe triest ook) te maken met het krijgen van schulden?

en waarom naar mallorca, je kon toch ook gewoon in nederland werken?

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door Jefdus »

En waarom contact opnemen met de alarmcentrale van Menzis als je daar niet eens verzekerd bent omdat je zelf de verzekering tijdelijk hebt opgezegd? Ik moet zeggen dat ik weinig begrijp van dit hele verhaal.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door puma73 »

Dnies schreef:Hoi!

Ik heb een probleem met Menzis..

4jr geleden ontzettende schulden gehad (moeder overleden, ex met losse handjes), dus ik ben naar Mallorca gegaan om daar een aantal maanden te werken. Volgens mijn werkgever zou ik daar ook verzekerd zijn, dus geprobeerd om Menzis tijdelijk op te zeggen. Dit duurde ontzettend lang.

Op Mallorca 2x achter elkaar hersenschudding gehad, na flink wat gezeur mocht ik eindelijk naar een dokter. Ziekenhuis viel letterlijk uit elkaar, er werd niet vertaald wat ik zei, kreeg een prik in mijn bil gehad met de mededeling: je kunt weer werken. Ehhh?? Een prik voor een hersenschudding?

Bleef duizelig, last van spraak enz, dus op aanraden naar een andere dokter gegaan. Die zei dat ik naar een echt ziekenhuis moest gaan (privé-kliniek) of naar huis, want dit was inderdaad niet in orde.

Dus ik de alarmcentrale van Menzis gebeld.. Heb het hele verhaal uitgelegd (ook van tijdelijke opzegging) en die jongen zei dat ik gewoon naar de privé-kliniek kon, en niet per se in NL naar het ziekenhuis hoefde. Dat was geen probleem en het zou allemaal in orde komen. Heb het hem 2x laten nakijken, want kon dit soort kosten absoluut niet betalen.

Daar bij aankomst in de kliniek nogmaals gebeld, de prijzen waren wel erg hoog namelijk. Maar het was echt geen probleem, geen zorgen etc etc. Uiteindelijk mezelf uit het ziekenhuis laten ontslaan, omdat ik moest tekenen voor de kosten. Ze wilden nog meer tests doen, maar ik was al bang dat het fout zou gaan.

Je raadt het al: het was dus wel een probleem. In 2011 kreeg ik een factuur thuis. Het hele verhaal nogmaals uitgelegd aan Menzis, had destijds ook de namen opgeschreven van iedereen die ik had gesproken. Toen is de factuur uit het systeem gehaald.

In 2014 (maart geloof ik) weer een factuur van meer dan 2000 euro. Dus ik weer gebeld. Die dame zei letterlijk: ik snap het ook niet, want ik zie dat hij uit het systeem is gehaald. Wacht, dit klopt niet. Ik ga het voor je uitzoeken. Nooit meer wat gehoord. Teruggebeld, maar ze konden niet vinden wat ik bedoelde.

Eind 2014 ALWEER een factuur. Verhaal weer uitgelegd. Toen is er gezegd: ja je hebt je verzekering tijdelijk opgezegd, dus je moet hem wel betalen.

Maar dat wisten ze (alarmcentrale) in 2011 ook al, en toen was het geen probleem. Ik mocht alleen niet overstappen. En later in 2011, toen de factuur eruit gehaald werd, wisten ze het ook. Begin 2014 kreeg ik nog te horen dat het niet klopte want hij was uit het systeem gehaald, en nu blijven ze erbij dat ik moet betalen. Vanmorgen alweer een factuur.

Het nare is alleen, mijn hotmail van die tijd is gehacked en een week of drie terug kreeg ik bericht dat het emailadres is opgeschort. Daar kan ik dus niet meer in. Sinds 2011 ben ik in de overtuiging dat het goed was, dus heb ook de naam niet meer van de jongen die ik van de alarmcentrale heb gesproken.

En zonder enige communicatie als referentie durf ik inmiddels ook niet meer te zeggen wat er exact in welke maand is gezegd.. Door er zo lang mee te wachten heb ik dus geen poot meer om op te staan.

Als iemand hier ervaring mee heeft of meer over weet: alsjeblieft help!
ff quoten

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook ik snap er niet zoveel van ; je gaat naar Mallorca, bent daar , vlg werkgever gewoon verzekerd, belt toch Menzis , waar je eigenlijk tijdelijk niet meer ingeschreven wilde staan , gaat in Mallorca ne privé kliniek ( :?: )
en dan komen er torenhoge rekeningen die dan Menzis toch maar ff moet betalen....
( en je hotmail doet het niet meer....en wat dat ermee te maken heeft snap ik eerlijk gezegd ook niet...)
Hoe ga je dit nu betalen/ oplossen?

VCampen
Berichten: 251
Lid geworden op: 25 mei 2014 23:45

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door VCampen »

@Dnies
Je kan de Zorgverzekeringslijn bellen 0800 64 64 644.
Zij weten wel hoe het zit met je zorgverzekering in het buitenland.

Ook kan je een klacht naar de klachtenafdeling van je zorgverzekeraar sturen want je hebt dit probleem in 2011 al met ze opgelost en ze hebben toen deze factuur uit het systeem gehaald.

Als je daarna toch niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kan je je klacht sturen naar de SKGZ (Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen) maar voordat je daar aanklopt, moet je wel geprobeerd hebben om het geschil met je zorgverzekeraar op te lossen, dat is een voorwaarde van de SKGZ.

mh73

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door mh73 »

Als je in die periode niet verzekerd was bij Menzis, waarom verwacht je dan wel van ze dat zij de rekening betalen? Dat snap ik niet.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door witte angora »

Dnies schreef:Hoi!

4jr geleden ontzettende schulden gehad (moeder overleden, ex met losse handjes), dus ik ben naar Mallorca gegaan om daar een aantal maanden te werken. Volgens mijn werkgever zou ik daar ook verzekerd zijn, dus geprobeerd om Menzis tijdelijk op te zeggen.
Waarom klop je dan niet bij je werkgever aan om die nota vergoed te krijgen? Je hebt Menzis opgezegd, dus die staan er toch verder buiten?

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door Menzis »

Goedemorgen Dnies,

Ik begrijp uit je bericht dat er onduidelijkheid is over gemaakte zorgkosten in het buitenland. Graag wil ik voor je nakijken wat de situatie precies is. Wil je je gegevens mailen naar [email protected] en een link naar deze pagina toevoegen? Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Jeannette Nijdam
Menzis

Dnies
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mei 2015 13:10

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door Dnies »

@ The Cure : Misschien niet heel duidelijk, wist ook niet hoe ik het hele gedoe neer moest zetten. De reden dat het er staat is omdat ik dikke schulden had zonder zelf dom bezig te zijn geweest. Wat voor mij een marker is: met zulke schulden pas je extra op voor je de stapel hoger is.

Hoe dat een dusdanige impact op je leven kan hebben wil ik je graag uitleggen, maar dat is een ander verhaal. Hier werken was niet te doen, bleef instorten. Moest even 'weg' van alles, en kon daar meer uren draaien dan hier. Plus kost&inwoning.

@Jefdus: Voor ik erheen ging heb ik gebeld met Menzis omdat ik niet wist of ik nog iets moest aanpassen. Reisverzekering of wat dan ook. Zij hebben mij verteld dat ik het beste tijdelijk kon opzeggen, en met dat geld kon inlopen op oude rekeningen. Het opzeggen is uiteindelijk pas in augustus doorgegaan, waarom precies weet ik niet.

De opzegging is dus later met terugwerkende kracht ingevoerd. Waarom Menzis bellen? Omdat mijn werkgever niet vertaalde wat ik zei bij het ziekenhuis, en ik een prik kreeg voor een hersenschudding. Ik had moeite met spraak, bleef duizelig/niet recht kunnen lopen enz, en toch werd er gezegd dat de dokter zei dat ik kon werken. Toen iemand mij daar vertelde dat het normaal was, en dat de werkgever dit vaker deed ben ik pas naar een andere dokter gegaan. Omdat het ziekenhuis had gezegd dat ik kon werken heb ik daar ruzie over gehad met mijn werkgever. Die weigerde ook om er iets van te betalen via de verzekering.

De tweede dokter zei bel je NL verzekering en dat heb ik toen gedaan. Hele verhaal eromheen was dat ik een loonstrookje nodig had voor de tweede dokter die ik zelf heb betaald. Die dokter heeft mij verteld dat er (Spaans loonstrookje, ik kreeg altijd een geprinte NL versie) hele andere dingen op mijn loonstrookje stonden. Dat ik +- 2x meer verdiende voor de helft aan uren, en dat er wel meer niet aan klopte. Waarschijnlijk dat daarom mijn werkgever moeilijk deed over het bezoek aan de tweede dokter. Maar kort door de bocht: kwam er toen pas achter dat het zo illegaal als weet ik het was. Dus of er überhaupt iets met die verzekering te doen is?

Maar dus Menzis gebeld. Zit in een vreemd land, krijg ongevraagd injecties, blijkt zo illegaal als de pest te zijn en ik heb zorg nodig, heb nergens verstand van. Dus Menzis bellen was in mijn hoofd geen vreemd iets om te doen. Heb het hele verhaal uitgelegd, van opzegging tot werkgever aan toe. Waarom? Ik wist niet wat ik moest doen.

@Moederslink: Het advies wat werd gegeven door zowel de tweede dokter als de alarmcentrale van Menzis was een ziekenhuis in Palma, wat alleen wel een privé-kliniek was. Dus waarom daarheen? Omdat de twee mensen die wel eerlijk tegen mij zijn en er wel verstand van hebben dat tegen mij zeggen. De tweede optie was naar huis en daar naar de dokter, maar de meneer van de alarmcentrale zei dat ik beter hier naar de kliniek kon gaan. (Bij de eerste x hoofd stoten een paar minuten K.O. geweest, gedesoriënteerd, al het Spaans wat ik kende was weg, zelfs NL praten was lastig. De ochtend erna tijdens het opstaan de balk niet gezien, gestrekt gegaan en liggen overgeven als een gek. De symptomen waren vrij heftig.)

Dat ik mijn hotmail niet meer in kan is zuur, omdat ik in mailtjes naar mezelf braaf bijhield hoe en wat. Dus alles wat ik erover had neergezet, communicatie met Menzis, met mijn vader is allemaal ontoegankelijk. Dat maakt het voor mij nu lastig om met data en namen te komen.

@ VCampen: Thnx! Ga dat proberen!

Dnies
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mei 2015 13:10

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door Dnies »

@Michiel: Niet direct aan de Spaanse zorgverzekering. Dat zou zogenaamd al met het loon verrekend worden. Ik heb dus geen 'echt' loonstrookje mogen houden, en ook mijn mail kan ik niet meer in dus weet niet eens via wat ik verzekerd was.

@Witte Angora: Uiteindelijk zijn er met hem afspraken gemaakt over uitbetalen van loon/verrekening met kost&inwoning. Heb in de laatste week elke dag moeten vragen om mijn salaris. Ongeveer 30min voor de bus naar het vliegveld vertrok kreeg ik de mededeling dat ik mijn resterende salaris a een paar honderd euro niet eens kreeg, 'want er stond niets op papier'. Dit geeft misschien aan wat voor man het bleek te zijn. Dus ik kan met zorgkosten aankomen, maar die lacht mij vierkant uit.

Waarom bij Menzis aankloppen? Ik belde om advies en mij werd gezegd: Ga naar het ziekenhuis in Palma. Dat komt allemaal in orde.

@Menzis: Thnx! Ik zal u meteen een mail sturen!

Dnies
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mei 2015 13:10

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door Dnies »

Ik snap dat het hele verhaal een beetje onlogisch overkomt. Of dat het vreemd gevonden wordt dat ik Menzis bel. Of dat ik voor zo'n werkgever sta te werken. Voor daar nog meer vragen over komen:

Was 20 jaar, had in de drie jaar ervoor twee mensen verloren (waarvan ik vond dat ik er iets aan had kunnen doen), mijn ex bleek te liegen, vreemd te gaan, ben door de politie het huis uit gehaald, erachter gekomen dat hij voor een ziekelijk bedrag aan schulden was aangegaan, en ik maar elke maand braaf al mijn geld inleveren. Tot overmaat van ramp blijkt mijn moeder ook ziek, heb de tumoren uit haar hoofd zien groeien, kreeg tijdens werk belletjes dat ik een moedermoordenaar was, en het allemaal mijn schuld was dat ze ziek was. Heb haar moeten zien wegkwijnen bij een man die met zijn ex bleef gaan, nog even snel met mijn ma trouwde 2mnd voor overlijden, die vervolgens mijn broertje het huis uit schopt en onze spullen weg heeft gegooid.. En dit is de "lichte versie" van het verhaal.

Dus voor er nog meer van dat soort vragen komen: ik was depressief, had ontzettend grote problemen, en ik probeerde wat ik kon om op dat punt mijn leven op orde te krijgen. Ik had een slecht zelfbeeld, en schuldgevoel waar je misselijk van wordt, en kwam niet voor mezelf op. De dag van aankomst werd mijn I.D. ingenomen, de werkgever bleek drugs te dealen, personeel die 'iets' hadden werden afgescheept naar een hol waar serieus NL zwervers niet in willen zitten en compleet afgeschermd van het personeel.

Dus nee, ik durfde die man niet te confronteren. Vond het al heel wat dat ik ruzie had gemaakt om zo toch zorg te krijgen. Ja, ik was bang. Dus wat ik heb gedaan is mensen bellen die ik vertrouw: de zorgverzekering waar ik al vanaf kleins af aan bij zit, "want die mensen hebben er verstand van". En inderdaad, ik was met mijn hoofd heel ergens anders.

Nu zou ik nooit in dat soort situaties komen. Maar ik zat er wel in. Hoe en waarom vind ik niet heel belangrijk.

Het gaat mij erom:
Ik bel en er wordt gezegd: "Ga naar het ziekenhuis in Palma, het komt in orde je kan die kosten zonder problemen aangaan." Ik bel een tweede keer toen ik aankwam: "Nee, het is echt geen probleem. Het komt in orde."

Vervolgens komt er gedoe over de factuur in 2011, na het e.e.a. uitleggen zeggen ze bij Menzis dat het goed is zo en dat de factuur eruit wordt gehaald.

Daarna krijg ik een brief in 2014 geloof ik waarin staat dat ik moet betalen. Na bellen komt eruit dat ze kan zien dat de factuur uit het systeem was gehaald en dat het niet klopt. Ze ging het voor mij uitzoeken. Nooit meer wat van gehoord, en niemand kon terugvinden wie ik had gesproken, waar het over gaat enzovoorts. Ok, dan zal het wel goed zijn.

En nu moet ik ineens wel betalen.

Ik snap alle vragen echt wel. Alleen zou ik op dit moment heel graag hulp willen met het probleem :)

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Helder, je geeft duidelijk aan hoe kwetsbaar je toen was. 't Probleem is alleen dat er niet zoveel te helpen valt, als Menzis niet iets met je verhaal wil doen. Je bewijs zit in je mail, en daar kun je niet meer bij. Ook niet via de controlevragen of iets dergelijks? Opgeschort is iets anders dan verwijderd... probeer anders eens of je op de een of ander manier weer toegang tot je account kunt krijgen?

Dnies
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mei 2015 13:10

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door Dnies »

@Moneyman: Nee daar kan ik niet meer bij.. De eerste twee keer wel met controlevragen, daarna niet meer. Je moet ergens ook aangeven wat voor mail er in je mailbox staat. Iemand anders gebruikt hem actief voor andere bende want ook daarmee kwam ik er niet in. Al een paar keer contact over opgenomen, zelfs verteld welke 'postvakjes' of hoe je het ook noemt ik destijds had aangemaakt maar hij werd niet vrijgegeven. Wist niet dat er een verschil zat in opgeschort of verwijderd. Kwam mijn FB niet meer in omdat het email adres niet bestond, dus hij zal wel verwijderd zijn. Na meerdere malen contact blijft de conclusie hetzelfde: ik kom mijn account niet meer in.

Maar in een mail die ik vanmorgen kreeg van Menzis staat het e.e.a. aan dingen die telefonisch zijn besproken. Wel enkel wat in hun voordeel is gezegd. Maar die dame kon eerder ook in het systeem zien dat hij eruit was gehaald. Dus de info is er wel, ze willen er alleen niets mee doen :/

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door moederslink »

@Dnies, ik snap je verhaal nu wel beter, een beroerde situatie voor je, toen en nu. Ik zou willen dat ik een zinnig antwoord en de oplossing kon geven. Als ik het goed lees was je dus eigenlijk gedurende die Mallorcatijd ws nergens verzekerd.En bij een reisongevallenverzekering kun je het ook niet neerleggen, omdat je die niet had afgesloten. Nu heb je weer wel een account dus v.a nu alle " gesprekken " via de mail voeren , lijkt mij.
Ik hoop dat je er uit komt met Menzis , het zal een heel gedoe worden ben ik bang en ik hoop dat alles weer in rustig vaarwater komt voor je, meer kan ik niet toevoegen. Sterkte!

sibora
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:50

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door sibora »

Als je een reisverzekering hebt ; maar geen ziekteverzekering doet een reisverzekering niets .ze verhalen alles op je ziekteverzekering . Ik was in een ziekenhuis in Tunesië , kreeg daar vreemd telefoontje , van mijnheer hoe is het met u ? op mijn vraag ; wie bent u ? kreeg ik vreemd antwoord tot twee maal toe gevraagd met wie spreek ik nu ? vraagde die man, zullen we u over drie dagen nog eens terug bellen ? ik heb geantwoord u moet mij niet meer terug bellen, antwoord dan sluiten we uw dossier einde.
DE rekening is door CZ betaald alle lof ! maar op mijn vraag , ik heb rekening gehad van alarmcentrale SOS internationaal vervoer buitenland 405,83 euro wat doen die ? een telefoontje van blijkbaar 375,00
euro hoe het met mij gaat, is mijn eigen bijdrage voor een jaar eraan. op mijn vraag aan C Z wat doen die
lui nou eigenlijk ? vaag antwoord van ja als iemand in het buitenland is , schakelen we die in, lekker is dat.
Ik had die man van het telefoontje gevraagd ; willen jullie mij naar Nederland halen ? nee mijnheer dat moet u zelf regelen met u reisverzekering ! dan heb ik een vraag ; vervoer buitenland ? Ik kan vragensteller niet helpen,maar ik heb dit geschreven voor de mensen die in het buitenland in een ziekenhuis komen te liggen , wat hun te wachten staat.

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: Ruzie met Menzis: welles, nietes, welles, nietes... HELP?!

Ongelezen bericht door pedro714 »

Vaag verhaal, kortom: je hebt geen premie betaald.....dus ook geen dekking voor ziektekosten. Lijkt me nogal simpel. Ook geen ziektekostenverzekering afgesloten terwijl je maanden naar het buitenland vertrok.....erg onverantwoord. Sorry hoor..maar zielige verhalen over ex. (ken het verhaal niet en ook het weerwoord van je ex. niet)of over overlijden familielid ontslaan je niet van je verantwoordelijkheden in het leven.

Gesloten