LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Turien en Co

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
osseworst
Berichten: 157
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:10

Re: Turien en Co

Ongelezen bericht door osseworst »

Ook ik heb de nodige (onnodige beter gezegd) problemen gehad met de administratieve puinhoop bij Turien, en ben daarom dit jaar overgestapt naar een andere zorgverzekering. Wat een verademing, geen fouten, op tijd betalen, duidelijke overzichten. Had ik veel eerder moeten doen.
Turien presteerde het om in april 2009 nog een correctie op de no-claim 2007 te sturen, omdat ze in de oorspronkelijke no-claim berekening een fout hadden gemaakt. Ik had er de kracht niet meer voor om weer alles te controleren en heb maar betaald, blij dat ik daar weg ben.
Vraag me alleen af of ik binnenkort(?!?) nog een rekening krijg voor het verplicht eigen risico 2008; uit de afrekeningen is niet te bepalen of daar nog een bedrag openstaat. Weet dus helaas niet of ik al echt van ze af ben.... :cry:

osseworst
Berichten: 157
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:10

Re: Turien en Co

Ongelezen bericht door osseworst »

Turien presteerde het om in april 2009 nog een correctie op de no-claim 2007 te sturen, omdat ze in de oorspronkelijke no-claim berekening een fout hadden gemaakt.
Gek word ik van die lui. Alweer een correctie op een correctie op een correctie op een correctie over 2007 ontvangen. En dat alles zonder reacties van mij, ze blijven zichzelf continue corrigeren. Nu weer een correctie op een rekening van bijna 2,5 jaar geleden. Wat een administratieve chaos moet het daar zijn. En wanneer ben ik nou eens echt van ze af?

Gesloten