LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (CZ) zegt opzegging niet ontvangen te hebben, geen respons

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
maandagochtend

(CZ) zegt opzegging niet ontvangen te hebben, geen respons

Ongelezen bericht door maandagochtend » 21 feb 2007 13:55

Wilde CZ opzeggen, ruim van te voren via mail aangegeven, nooit reactie op gehad, nog een keer gemaild, weer geen reactie. Gebeld, en kreeg toen te horen dat ik te laat was en het schriftelijk had moeten doen. Op de site stond vorig jaar anders vermeld, namelijk dat opzeggen ook telefonisch of via email kon. Inmiddels is dit inderdaad gewijzigd naar 'opzeggen kan alleen schriftelijk'.

Lopen meer mensen hier tegenaan? Is er iets aan te doen?

Walter van V
Berichten: 1997
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: (CZ) zegt opzegging niet ontvangen te hebben, geen respons

Ongelezen bericht door Walter van V » 21 feb 2007 14:46

tja... opzeggen van dit soort belangrijke dingen altijd per aangetekende post...

Moeilijk verhaal, ik ben bang dat zij dit keer gelijk hebben...
Overigens is er forse discussie over de korte opzegtermijnen en zeker rond de feestdagen dat de post al slecht gaat..

email heeft juridisch gezien niet dezelfde waarde als fax (met verzendbewijs) of aangetekende post. En als je er iets mee wilt altijd om een bezorgbevestiging en een leesbevestiging vragen.

Gesloten