LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Voor alle kwesties op het gebied van werk & inkomen die specifiek zijn voor zelfstandigen zonder personeel (zzp'ers).
J.Plug
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2013 22:47

Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door J.Plug »

Hallo
Mijn man is bezig om een bedrijf op te starten, maar heeft nog lang geen functionerend bedrijf. Alleen KvK inschrijving. Waardoor hij nog geen rechtbijstandverzekering heeft. Alleen een KvK nummer.
Dus wij zien ons als consumenten ?
Nu is hij benadert telefonisch door BedrijvenRegisterNederland.nl voor bekend making op het internet.

Om een lang verhaal kort te maken heeft hij door misleidende informatie en onwaarheden en onder valse voorwaarden een bandopname waarin hij, denkend een gratis dienst te krijgen, diensten afneemt van het bedrijf.
Nu zijn wij bezig om hier uit te komen en hebben al gesproken met politie en juridsch loket,KvK, fraudemeldpunt enz.
Wij vallen helaas net tussen de mazen van de wet..

Nu word ons aangeraden om nog meer mensen te vinden die met dit bedrijf te maken heeft gehad.
Nu hebben wij via twitter al mensen gevonden die zeggen dat dit bedrijf spookfacturen stuurt..

Bent u bekend met dit bedrijf,laat het mij aub weten.
Of als iemand een oplossing weet, graag...
Of als u een ander forum weet ,om dit neer te zetten. Is ook welkom

Wie kan ons helpen?

Mvg J
Laatst gewijzigd door Radar op 16 nov 2017 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door Rim69 »

Je zou ook gewoon even de zoekfunctie van het forum kunnen gebruiken. Verrassend hoe vaak je ze tegen gaat komen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Misschien heeft u iets aan deze doorverwijzing. http://www.fraudemeldpunt.nl/home

Fedde3
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 mar 2007 22:35

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door Fedde3 »

Apart, deze toko waarschuwt zélf voor de eigen werkwijze: http://www.bedrijvenregisternederland.n ... ing!/?p=21
En inderdaad: doe melding / aangifte bij www.fraudemeldpunt.nl
En betaal niets, zo'n voicelog is doorgaans geen rechtsgeldige overeenkomst.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door GJvdZ »

"denkend een gratis dienst te krijgen"

Dan hoop ik dat de rest van het ondernemerschap wel goed gaat.....

J.Plug
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2013 22:47

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door J.Plug »

Bedankt voor uw reacties .
Ik heb ook gezocht op het forum ,maar dit bedrijf word nergens anders genoemd.
En we zijn bezig met het acquisitie meldpunt.
We zoeken andere mensen die te maken hebben met dit bedrijf, zodat het acquisitie meldpunt er werk van kan maken..

L-Vosje
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2010 23:53

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door L-Vosje »

Kijk even op "gemiste uitzending" naar de laatste Tros Opgelicht.
Die hadden een item over dit onderwerp.
In het kort hun advies, nooit betalen, voor laten komen, er zijn nu uitspraken over dit soort gevallen.

MarinaN
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2013 23:50

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door MarinaN »

Hallo,
Ik heb precies zo´n geval met dit bedrijf! Graag persoonlijk contact om wat inhoudelijker erover te hebben!

Mvg, Marina

MarinaN
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2013 23:50

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door MarinaN »

Rim69 schreef:Je zou ook gewoon even de zoekfunctie van het forum kunnen gebruiken. Verrassend hoe vaak je ze tegen gaat komen.
Ehm, ik kom niets tegen, hoor. Zoek ik verkeerd? Let wel, dit gaat dus niet over de spookfactuur waar idd veel over staat vermeld.

J.Plug
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2013 22:47

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door J.Plug »

L-Vosje, heel erg bedankt. :D
En Marina, ik heb een mail gestuurd

Als er meerder mensen zijn of iemand weet het van een ander, graag deze laten weten.
Dit bedrijf is net begonnen en fraude meldpunt zoekt meer slachtoffers voor te ondernemen stappen.
Er is helaas nog weinig over dit bedrijf bekend

Met vriendelijke groet
Jorina

begtie74
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jun 2012 15:45

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door begtie74 »

[ongefundeerde bewering verwijderd] Nooit betalen!!!
Juridsich is het geen uitgemaakte zaak, maar u heeft waarschijnlijk redelijk sterke argumenten.
Tevens is het de laatste tijd opvallend rustig bij de rechtbank qua deze zaken, omdat ze het na diverse verliespartijen (waarschijnlijk) niet meer aandurven om naar de rechter te stappen.
Meestal blijft het bij dreigbrieven van incassobureau's. Maar een incassobureau kan alleen maar dreigen, maar heeft geen middelen om iets te doen als u niet betaald (alleen een rechter kan dit).
Uw verhaal goed opschrijven, alles bewaren en brief versturen (zonder handtekening) en evt. ook per e-mail en fax. U kunt dit later evt. nog nodig hebben. Succes.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 nov 2015 15:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verwijzing naar topic dat niet langer online staat verwijderd, ongefundeerde bewering verwijderd

pietertje1973
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2013 22:28

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door pietertje1973 »

Hallo! mr/mv Plug.

Heb vandaag ook een factuur van bedrijvenregisternederland gehad van 479,16.
Er was mij door een ene Arnold verteld dat ik recht had op een jaar kosteloos vermelding
bij hun website.
Omdat ik er een slecht gevoel bij had, heb ik niet een bevestigingmail ingevuld retour verzonden.
Toch een dikke factuur????

Pieter.

J.Plug
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2013 22:47

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door J.Plug »

Heel erg bedankt begtie74, deze info hebben we ook gelukkig gehad van het fraudemeldpunt.nl.
Ik ben blij dat ik het op dit forum heb neergezet want er zijn nu 4 meldingen.
Pietertje je hebt een persoonlijk bericht van ons.

voor ieder
Dit bedrijf word steeds brutaler en onbeschofter.
Mensen worden nu via de telefoon erg grof behandelt en krijgen nu zelf een factuur zonder een bevestiging mail te hebben aangeklikt.
Laat u dit niet afschrikken!! om toch te zwichten voor hun.
Ze kunnen niks tot aan het gerecht, ook geen incassobureau of deurwaarder

celebrity kappers
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 apr 2013 15:26

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door celebrity kappers »

ik ken het bedrijf niet maar ik heb het zelfde mee gemaakt met QR online marketing
heb zelf een topic begonnen neem een kijk
groetjes

kapper87
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2013 17:05

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door kapper87 »

ook ik word belaagd door dit bedrijf QR Online Marketing

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door Jolijn »

Eigenlijk snap ik niet hoe jullie [ongefundeerde bewering verwijderd] als bedrijf zo onzakelijk kunnen zijn, dat je overal intrapt en alles accepteert ?
Laatst gewijzigd door Radar op 12 nov 2015 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

fvanhuizen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2013 23:44

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door fvanhuizen »

Bedrijvenregisternederland.nl heeft ook mij gebeld en gezegd dat verlenging van registratie gratis was geen respons had het afgelopen jaar. Ik moest op de link klikken in de toegezonden email en dan was de registratie 'gratis' verlengd. Dat heb ik gedaan en niet veel later kreeg ik een rekening van € 479,=. Ook in de email staat dat het gratis is, maar wel een staatje hoeveel het per kwartaal kost waarvan zij zeggen dat ik dat dus goedgekeurd heb door op de link te klikken. Ik ben er dus niet ingetrapt maar misleid.
Heb al verschillende brieven gestuurd maar ze blijven bij hun standpunt. Laat het nu op een rechtszaak aankomen. In het telefoon gesprek hebben ze geen enkel bedrag genoemd. Volgens mij proberen ze het gewoon en zijn er altijd wel mensen die betalen en dat hebben ze dan binnen.
Misschien moet er gezamenlijk iets gedaan worden?

Claudet
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2013 15:46

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door Claudet »

Gisteren kreeg ik ook een fikse factuur van bedrijvenregisternedeland.nl.
Vorig jaar heb ik mij tegen een aannemelijk bedrag die ik in 2 x mocht voldoen, laten registreren op hun website en na een jaar zou ik gebeld worden met de vraag of het klanten had opgeleverd. zo niet dan zou ik een jaar gratis een verlenging krijgen. Ik werd idd gebeld en heb gelmeld dat ik geen een klant via hen heb mogen ontvangen... zij komt weer met dit aanbod, Niet dus want gisteren deze factuur. Ik heb al gemaild met hen, maar zij verdraaien de boel. Ik zou nooit met hen in zee zijn gegaan als ik van te voren duidelijk had geweten dat de kwartaalkosten zo hoog zouden zijn.

Indien nodig, zou ik mij Graag bij de anderen aan willen sluiten om ons te organiseren.
Mvg Claudet

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Beste gedupeerden,

ik zou dit 'bedrijf' een tegenfactuur sturen.
Verleende diensten (u maakt hen immers hier bekend), of administratieve verwerkingskosten (u leest hun mail, beantwoord de telefoon, leest de diverse topics over aquisitiefraude, bezoekt fraudemeldpunt.nl etc etc.) en eventueel nog juridische ondersteuningstoeslag (u vraagt hier om hulp, of bij uw rechtsbijstand, of bij het juridisch loket, of een bevriend advocaat/jurist etc.).

Dit alles kost tijd (en dus geld) en word door dit bedrijf (en soortgelijke bedrijven) veroorzaakt.

Als men moeilijk doet - dan hebben ze middels het bellen/sturen van een mail/anderzins contact zoeken automatisch ingestemd met uw voorwaarden (wat, heeft u die niet? pas ze dan NU aan zodat deze er wel zijn) en de daarbij horende kosten. Stuur herinneringen, zoek een incassoburo (Intrum Justitia of Lindorff pakken rustig onzinvorderingen over) en misschien houden ze er dan mee op.
En anders word u misschien iets rijker.

(en ja - voor dit "advies" mag u rustig kosten bij hen in rekening brengen - voor iets lekkers bij de koffie ;) )

face-body
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2013 14:51

Re: Promotie via BedrijvenRegisterNederland.nl

Ongelezen bericht door face-body »

Hallo help,
Bedrijvenregisternederland dreigt met incasso bureau, heb het idee dat ik er in geluisd ben!!
Zoals ik bij verschillende op het forum lees. Wat kan ik doen om er onderuit te komen ? Factuur bedraagt 479.16 wat ik echt niet kan betalen, heb geprobeerd te praten met deze mensen maar zijn voor geen enkele reden vatbaar zelfs niet voor een gezamenlijke oplossing.

Moet voor 31.5.2013 betaald hebben.

Gesloten