LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spookfactuur van IMG (Inter Media Group)

Voor alle kwesties op het gebied van werk & inkomen die specifiek zijn voor zelfstandigen zonder personeel (zzp'ers).
Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Spookfactuur van IMG (Inter Media Group)

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic reacties verwijderd door moderatie. Graag inhoudelijk reageren en kies er anders voor om niet te reageren.

stofzuigertje

Re: Spookfactuur van IMG (Inter Media Group)

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Is dit misschien een oplossing?
Stuur een mail terug met standaard kop.....


Geachte Relatie,

Onze firma accepteerde alleen originele facturen op papier, ondertekend door verantwoordelijke.
Met de via E mail gestuurde doen we niets.

Gaarna nogmaals deze factuur sturen naar;

Postbus ***
****




en als we dat massaal gaan doen hebben ze in plaats van gratis Email nu dure print en porto kosten en als je elke brief moet tekenen en op post moet doen... dan blijven gezien het aantal dat betalen er weinig winst over.
Mag dit? Een keer per maand Postbus legen en of ik dan betaal?
Voor hun extra werk en als vele ondernemers op deze manier een dubieuze fraudeur op kosten kan jagen!

1x e mail retour sturen met dergelijke tekst en Post NL heeft werk, en zij kosten.....
Omdat dit niet de eerste is die ik kreeg wil ik het zelf zeker proberen.
Wat denken jullie hier over?

AngeliqueArts76
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2020 09:26

Re: Spookfactuur van IMG (Inter Media Group)

Ongelezen bericht door AngeliqueArts76 »

Ik heb enkele keren geadverteerd. Afgesproken dat het in 2019 zou stoppen. In 2020 weer een rekening die ik na veel herinneringen toch betaald heb. Gisteren weer 1 ontvangen, inderdaad in het zelfde magazine hier onder. Ik lees nu deze posts en besef dat het bij mij hetzelfde verhaal is. Bellen kan niet en mail reageren ze niet op. Bewijs leveren ze niet aan. Inderdaad ook een code op de brieven, die ze eenmalig zouden gebruiken. Ik bedenk me nu ook dat ik nooit een magazine krijg als bewijs, terwijl andere bedrijven dat wel netjes doen.
Ik ga dus ook niet meer betalen.

Gesloten