LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV

Voor alle kwesties op het gebied van werk & inkomen die specifiek zijn voor zelfstandigen zonder personeel (zzp'ers).
JW 01
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2018 10:58

UWV

Ongelezen bericht door JW 01 »

Voor wie het lezen wil en er iets mee kunt...het zou de maatschappij verbeteren!
Ik ben sinds 2 jaar als ZZP-er aan de bak, in de evenementenbranche. Een categorie die bij veel instellingen niet bekend is en als er dan al iets bekend van is wordt dit verkeerd vertaald naar bureauwerk in de vorm van eventcommunicatie. Belangrijk onderdeel, maar niet de meest omvattende. Destijds gestart naar aangeven bij het UWV als zelfstandige door het leven verder te willen gaan. Immers na je 45ste kom je hoegenaamd niet meer aan een vaste baan in het hoger segment. Een scala aan ervaring wat prijzenswaardig is om over te dragen op de jongere generatie mag daar geen baat bij hebben, helaas ook niet in evenementenland.