LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AOV-ZZP.nl niet aan te raden

Voor alle kwesties op het gebied van werk & inkomen die specifiek zijn voor zelfstandigen zonder personeel (zzp'ers).
Koopmans-1
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2017 12:02

AOV-ZZP.nl niet aan te raden

Ongelezen bericht door Koopmans-1 »

Een tijd geleden werd ik zelf ZZP'er en had een arbeidsongeschiktheidsverzekering nodig. Omdat ik niet wist waarop te letten en nagenoeg geen tijd had om dit helemaal uit te zoeken, leek mij de dienstverlening van AOV-ZZP.nl wel wat.

Het begon al niet goed....en echt wees bij een slecht begin gealarmeerd. Ik kreeg ze niet telefonisch maar niet aan de lijn en ondanks dat ik meerdere keren hun voicemail had ingesproken werd ik niet teruggebeld.

Uiteindelijk zijn we met elkaar in contact gekomen en ben ik met hen in zee gegaan. Ergens in het traject beloofde zij mij korting. Uiteindelijk heb ik geen arbeidsongeschiktheidsverzekering afgenomen. Vele maanden later (10 ongeveer) kreeg ik ineens een factuur. Hier had ik vele vraagtekens bij. Mogen ze überhaupt een factuur sturen? Waarom is de besproken korting niet gegeven? Waarom kom je nu ineens met een factuur? Ik belde weer, maar kreeg niemand aan de lijn. Toen ik antwoordde op de factuur met de vraag om gebeld te worden, werd ik niet gebeld, maar ontving ik uiteindelijk een mail die aangaf dat ik via hun systeem een belafspraak kon inschieten; dit vind ik nou niet echt servicegericht.

Deze AOV-ZZP.nl heeft mij een zeer slecht gevoel gegeven.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jan 2017 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: AOV-ZZP.nl niet aan te raden

Ongelezen bericht door newmikey »

Oeps!
Laatst gewijzigd door newmikey op 08 jan 2017 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.

16again
Berichten: 16033
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: AOV-ZZP.nl niet aan te raden

Ongelezen bericht door 16again »

Dit is de zzp afdeling van het "consumentenforum" , je bericht is zeker niet misplaatst
Koopmans-1 schreef: en ben ik met hen in zee gegaan. .... Uiteindelijk heb ik geen arbeidsongeschiktheidsverzekering afgenomen.
Is er nu wel of geen contract gesloten?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: AOV-ZZP.nl niet aan te raden

Ongelezen bericht door berndv »

Koopmans-1 schreef:Uiteindelijk zijn we met elkaar in contact gekomen en ben ik met hen in zee gegaan. ....
Uiteindelijk heb ik geen arbeidsongeschiktheidsverzekering afgenomen.
wat is er nu wel en niet gebeurd?
Koopmans-1 schreef:Vele maanden later (10 ongeveer) kreeg ik ineens een factuur.
wat werd er in rekening gebracht?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: AOV-ZZP.nl niet aan te raden

Ongelezen bericht door kweenie »

Lijkt mij dat TS wel het advies van deze tussenpersoon heeft afgenomen, maar vervolgens geen verzekering heeft genomen. Voor alleen een advies betaal je iets van 300 euro (na korting), als je ook een verzekering zou afsluiten, dan zal dat wat hoger liggen. Door met ze in zee te gaan, en niet na de eerste kennismaking al af te haken, zul je aan die kosten vast zitten.

Koopmans-1
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2017 12:02

Re: AOV-ZZP.nl niet aan te raden

Ongelezen bericht door Koopmans-1 »

Ik heb inderdaad geen verzekering afgenomen. Voor het advies had ik separaat al betaald. Het betroffen hier de bemiddelingskosten. Het gaat mij om de manier van contacteren, het niet geven van een wel toegezegde korting, het zo vertraagd versturen van een rekening. De korting was op basis van het aanleveren van de papieren en daar hadden zij telefonisch over gezegd dat ik de korting zou krijgen ondanks het vertraagd versturen.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: AOV-ZZP.nl niet aan te raden

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Koopmans-1 schreef:Het betroffen hier de bemiddelingskosten.
Ah; ik snap het :) ; d e bemiddelingskosten; zoals immers afgesproken??

Gesloten