Radar

toggle menu

Onvolledige communicatie Quicknet

Internetprovider Quicknet informeert een deel van haar klanten dat ze de gewenste internetsnelheid niet meer kunnen leveren. Deze klanten kunnen voordelig overstappen naar een andere provider. Maar communiceert Quicknet wel eerlijk?

Quicknet heeft een aantal abonnees een brief gestuurd met een 'aanbieding' om over te stappen naar Pilmo Internet. De brief is heel onduidelijk. Zo schrijven ze: ' Quicknet kan u, op uw adres, op korte termijn niet meer de snelheden verlenen die u van haar gewend bent. Vandaar dat wij besloten hebben u een aanbieding te doen via Pilmo'.

Wat ze echter niet melden, is dat ze gewoonweg stoppen met internet in dat gebied. De klanten kunnen dus de overeenkomst opzeggen omdat Quicknet zich niet meer kan houden aan hun deel van de overeenkomst: het leveren van een internetsignaal.

Quicknet zegt in een reactie (staat op papier) "Achteraf bezien hebben wij in de brief niet volledig gecommuniceerd. We willen wel benadrukken dat het gaat om 10% van de Quicknet ADSL klanten.
Juist om verwarring te voorkomen hebben we gemeend niet in een te vroeg stadium concreet in te gaan op de be

Reacties

Op de Radar website moet je 'overige cookies' accepteren om te reageren op artikelen.

Ook interessant