Radar

toggle menu

De Luchtreiziger

Een paar weken geleden werd ik na mijn werk opgebeld door De Luchtreiziger dat de ballonvaart die ik voor die dag had gereserveerd wel door zou gaan, maar dat de opstapplaats was veranderd, omdat er in onze woonplaats (waar wij zouden opstappen) te weinig wind stond.

Ik kreeg het adres voor de nieuwe opstapplaats, een dorp net buiten onze stad. Toen ik thuis kwam, keek ik meteen hoe ik het beste kon fietsen, want wij hebben thuis geen auto. Mijn moeder en ik gingen op tijd weg, zodat we ons niet hoefden te haasten. Echter kwamen we er na een tijdje achter dat we helemaal de verkeerde kant op gingen, richting een heel ander dorp.

Aangezien geen van ons internet op zijn mobiel had, en het die avond erg rustig was op de weg, wisten wij ons geen raad, Helemaal terug fietsen kon al niet meer, omdat het daar al te laat voor was. Teleurgesteld door de gedachte dat het misschien niet door zou gaan, belde ik De Luchtreiziger op om te vertellen dat we de opstapplaats niet konden vinden.

Hij vroeg waar wij stonden en zei dat hij ons zou komen halen. Binnen 10 minuten werden zowel wij als onze fietsen door het busje van De Luchtreiziger opgehaald en de ballonvaart ging door! Ook de terugweg werden wij weer naar onze stad gereden, waar wij wél de weg wisten en waarna we zelf naar huis konden fietsen. Het was een top avond, die ik niet had willen missen. Ik wil De Luchtreiziger bedanken voor deze super service!

Inzender: Raimunda de Jong

Douche insturen?

Heb je zelf een keer verschrikkelijk slechte service meegemaakt? Of een keer onverwacht in de watten gelegd door een bedrijf? Laat het Radar weten en stuur een douche in.

Douche insturen

Reacties

Op de vernieuwde Radar website kan er nog niet worden gereageerd op artikelen.

Ook interessant