Radar

toggle menu

Uitreiking Loden Leeuw

De Loden Leeuw voor meest irritante BN'er in een reclame gaat dit jaar naar Adelheid Roosen. 'Ontdek wat TUI met je doet' van TUI Nederland wint de 'prijs' voor de meest irritante reclame.

In totaal is er ruim 70.000 keer gestemd. Adelheid Roosen kreeg 46 procent van de stemmen voor haar optreden in de Yarden Uitvaartverzorging-reclame. Roosen heeft de commercial zelf ontwikkeld. De reclame is gebaseerd op haar ervaringen als mantelzorger voorafgaand aan de dood van haar moeder. Adelheid Roosen verslaat onder meer Arie Boomsma (22%) en het duo Wilfred Genee en Johan Boskamp (19%).

Meest irritante reclame

In de categorie meest irritante reclame liggen de uitslagen dicht bij elkaar. TUI Nederland versloeg met 26 procent van de stemmen onder andere de reclames van Specsavers (25%) en Simpel (24%).

Bekijk de volledige uitslag op www.lodenleeuw.nl

Meer over:

Reacties

Of praat mee op het forum
Op de vernieuwde Radar website kan er nog niet worden gereageerd op artikelen.

Ook interessant