Radar

toggle menu

Telefoonteam

Ook vanavond zit Jeroen met zijn Telefoonteam weer klaar om je consumentenkwesties te inventariseren.

Q-Park: Tegoedbon in plaats van geld

Meneer Hiddes parkeert regelmatig bij Q-Park in Amersfoort. Bij het betalen kreeg hij in plaats van zijn wisselgeld een tegoedbon terug.
Dat had hij niet verwacht, want dat stond niet aangegeven. Ook het personeel dat aan het werk was wist hier niets van. Wat blijkt? Wanneer er bij Q-Park niet genoeg wisselgeld in de automaat, zit krijgt de klant een tegoedbon voor het resterende bedrag.

Echter, er is een mogelijkheid om alsnog contant geld te krijgen. Je kunt de bon opsturen naar Q-Park en dan krijg je je geld terug.

Jumbo Supermarkt: Naald in vlees

Op een avond in augustus zaten mevrouw Wiertsema en haar familie lekker te eten, toen haar zoontje van acht opeens een afgebroken injectienaald uit zijn mond haalde. Die zat blijkbaar in het Ierse rundvlees dat zij bij de Jumbo had gekocht. Mevrouw was benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren en heeft de naald gefotografeerd samen met de verpakking en opgestuurd naar Jumbo.
Jumbo heeft hierop het aankoopbedrag terug gegeven, verder kreeg ze verder geen geen tekst en uitleg.

Radar heeft daarop contact gezocht met Jumbo. Een voorlichter gaf aan dat de naald waarschijnlijk is afgebroken tijdens het vaccinatieproces, en dit niet goed is vermeld in de rapportage van de koe. De supermarkt betreurt de situatie.
Per mail biedt Jumbo uitgebreid excuses aan. Mevrouw Wiertsma krijgt gratis een gourmetschotel voor 6 personen.

Op onze Facebookpagina staat een foto van de naald. Klik hier voor de foto.

Ook iets melden?

Wil je een consumentenkwestie melden? Bel tussen 19.30 en 22.00 uur de Radarlijn: 0800 - 1343. Of gebruik ons contactformulier.

Meer over:

Reacties

Op de vernieuwde Radar website kan er nog niet worden gereageerd op artikelen.

Ook interessant