BinckBank geeft Eugène eindelijk 37.000 euro terug, maanden na eigen fout

780x439 Binckbank check.png

Maandenlang probeerde Eugène Manders zijn 'verloren' geld terug te vorderen van de BinckBank, zagen we in de uitzending. Tevergeefs, de bank die zijn geld per ongeluk naar een gokverslaafde overmaakte, gaf niet thuis en zelfs een ingehuurde advocaat aan 1.800 euro haalde bakzeil. Maar op de vooravond van Sinterklaasavond is het dan zover: de BinckBank (inmiddels Saxo Bank) geeft ein-de-lijk Eugene zijn 37.000 euro terug.

BinckBank stortte eerder dit jaar 37.000 euro (waarde van zijn aandelen) op een beleggingsrekening van Eugène. Althans, dat dacht de bank. Die rekening (voorheen een Postbankrekening) was al jaren niet meer in zijn bezit, maar inmiddels overgegaan naar een meneer in Nunspeet. En ja, die had het al vergokt (aldus de beste man) voor Manders goed en wel achter de fout kwam.

Binckbank geeft 37.000 euro van klant aan gokverslaafde 

Fons sprong in de bres voor de familie Manders die keer op keer niet de juiste persoon bij BinckBank te pakken kreeg. En ook Fons, die toch echt gepokt en gemazeld is in klantenservices, kreeg met moeite iemand te spreken. Kastje naar de muur verhaal. En dan opeens, vlak voor de uitzending waarin Eugene en zijn vrouw Sigrid tot tranen toe vertellen dat ze de wanhoop nabij zijn, krijgt Eugene bericht: het geld wordt teruggestort. Geen excuses, geen mea culpa, niets.

Meer klachten over Saxo Bank, vroegere BinckBank

Eind goed al goed? Zeker! Voor Eugène en Sigrid. Ja, en natuurlijk voor de meneer in Nunspeet, want die heeft gratis 37.000 euro mogen vergokken, wie weet met winst. 
Maar niet voor alle anderen gedupeerden van BinckBank. Want na onze uitzending kregen wij meer klachten binnen over Saxo Bank en Binckbank.

Dus daarom nog maar eens een oproepje. Ben jij ook geld kwijt door toedoen van deze banken? Dan horen we graag van je!

Deel hier je verhaal en laat Radar je helpen