Broers Coronel en Hoyhoy.nl 'winnaars' Loden Leeuw 2014
De Loden Leeuw voor 'meest irritante BN'er in een reclame' gaat dit jaar naar Tim en Tom Coronel met hun filmpje voor autoverzekeraar Allsecur. Vergelijkingssite HoyHoy.nl wint een Loden Leeuw in de categorie 'meest irritante commercial van 2014'.
Dit jaar werd er meer dan 100.000 keer gestemd. Tim en Tom Coronel winnen met 38 procent van de stemmen ruim van Roy Donders, die voor Jumbo in zijn juichpak stond. Hij kreeg 23 procent van de stemmen.
Respectloos
De commercial van Tim en Tom Coronel wordt vooral irritant gevonden vanwege de respectloze wijze waarop de tweeling de plaatselijke bibliotheek binnen scheurt in hun auto. In het flimpje van Hoyhoy.nl hangt een luiaard aan het plafond van een ziekenhuis. Kijkers vallen over het feit dat zorgconsumenten worden vergeleken met luiaards, die ook nog eens uit zijn op zinloze cosmetische ingrepen zoals nagelverlenging en vachttransplantatie.
Top 5
Bekijk de complete top 5 van zowel de vervelendste commercials, als de meest irritante reclamemakende BN'ers.