Lang wachten op adreswijziging Reaal - reactie Reaal

reaal-reactie-19-11-2018-780.jpg

Hieronder lees je de reactie van Reaal op de uitzending van Radar van 19-11-2018 over een adreswijziging van een polis die lang op zich laat wachten.

'Wij vinden het vervelend om te horen dat het aanpassen van de gegevens voor meneer Knijnenburg zo lang heeft moeten duren. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Meneer heeft Reaal in februari 2009 verzocht om 5 uitvaartverzekeringen, en de correspondentie over deze verzekeringen, op het adres van zijn kinderen te zetten. Omdat post alleen naar de verzekeringsnemer (= eigenaar van de polis) wordt verstuurd hebben wij per brief aangegeven dat dit mogelijk is door de kinderen als verzekeringnemer op de polis te zetten via een wijzigingsformulier.
 
Het formulier is (meerdere keren) naar dhr. Knijnenburg gestuurd, met een uitleg welke gegevens daarvoor nodig zijn en een antwoordenvelop. Helaas hebben wij geen volledig ingevulde formulier retour mogen ontvangen waardoor de wijzigingen ook niet zijn doorgevoerd. Wij snappen uiteraard dat het vervelend is voor dhr Knijnenburg dat het nu pas is aangepast. We hebben echter deze gegevens nodig voordat we deze wijzigingen voor de klant kunnen doorvoeren.'