Loden Leeuw 2016: Nog een week om te stemmen
De genomineerdern voor de Loden Leeuw 2016 zijn bekend en onze kijkers zijn al volop aan het stemmen! Vanavond zetten we de genomineerden nog eens op een rij.
De Loden Leeuw is de prijs voor de Meest Irritante Reclame en voor de Meest Irritante Reclamemakende Bekende Nederlander van het jaar. De uitreiking is volgende week maandag, op 12 december.
Tot die dag kun je hier je stem uitbrengen, en daarmee maak je zelf ook kans op een prijs!
Forum
Discussieer mee op ons forum! Meld je vandaag nog aan en deel je inzichten met andere leden.
Forumreacties
6Op maandag 12 december maken we bekend welke reclames en BN'ers in reclame het meest irritant zijn. Tot die dag kun je stemmen. Dit jaar zijn de genomineerden per categorie: Meest Irritante Reclame - Tele2 – De ouderen van de toekomst - Tuc – Alles Kan Land - Leenbakker – Leen's Loft - Airwick – V.I.Poo - Beter Bed – Frisse Lentedeals Meest Irritante BN’er in een Reclame - Jan Smit – Pearle - Frans Bauer – Robijn Wasmiddel - René Froger - XLS Medical - Anita Witzier - Stella Fietsen - Ruben Nicolai – Youfone Alle genomineerden kun je in hun geheel bekijken op onze stempagina: http://www.lodenleeuw.nl Bekijk ook: - http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/28-11-2016/loden-leeuw-2016-de-nominaties/ - http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/05-12-2016/loden-leeuw-2016-nog-een-week-om-te-stemmen/ Op welke BN'er en welke reclame heb jij gestemd? Praat hieronder mee! Maandag 28 november, 5 december en 12 december 2016 in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Op welke BN'er en welke reclame heb jij gestemd? Praat hieronder mee! De meeste BN'ers irriteren mij, zijn veel te veel telkens maar weer in elk programma op de buis. En zowat elke reklame irriteert mij, zeker als deze op een avond wel 5 keer of meer voorbij komt. Echt, na een keer kijken weet en snap ik het heus wel. Veel reklamemakers denken nog altijd dat wij dusdanig debiel zijn, dat een reklame eerst tig keer moet worden vertoont binnen enkele uren om het te snappen ! Als ik eens een uurtje TV kijk, wil ik TV kijken en een programma zien, en niet tientallen minuten verplicht en gedwongen naar zogenaamd "leuke en interresante" reclames.