Loden Leeuw: nominaties voor meest irritante reclames bekend
In de uitzending van vanavond maakt Radar de vijf genomineerde reclames en de vijf genomineerde bekende Nederlanders voor de Loden Leeuw 2013 bekend. Het is de 12e keer dat de trofee uitgereikt gaat worden.
De award voor de meest irritante reclames is een initiatief van Radar, dat de prijzen in beide categorieën uitreikt op maandag 16 december. Tot die tijd kan het publiek stemmen via de Loden Leeuw-website (www.lodenleeuw.nl) en via Facebook (www.facebook.com/trosradar).Genomineerden 2013: Meest Irritante Commercial
- Yogi met een boerende kater die een yoghurtdrankje aanprijst
- Bonprix met twee dames die de boel kort en klein slaan omdat ze dezelfde outfit hebben
- Volkswagen waarbij een irritant blaffend hondje een auto nadoet
- Vanish Oxi Action in een oubollige slecht nagesynchroniseerde reclame over wasmiddel
- Dubbelfriss met een zeer dubbelzinnige reclame voor een drankje
- Ronald Koeman die heel interessant doet, maar gewoon een bordje rodekool uit een potje eet van Hak
- Ali B die de directie van T-Mobile de les leest, is hij nou zo slim of zijn zij nou zo dom?
- Sylvie Meis die in de reclame voor Hunkemöller wel heel erg blij is met zichzelf
- Maarten van der Weijden, de Olympisch Kampioen presenteert met gezwollen stem voor Menzis
- Bram Moszokowicz die zichzelf op de hak neemt voor Robijn door zijn blazoen weer op te poetsen
Tot de voormalige winnaars behoren Zalando, Postal Gold, Hi en Specsavers
Reclamemakende BN’ers die in voorgaande jaren het loden beeldje op hun schoorsteenmantel hebben mogen zetten, zijn onder anderen Patricia Paay, Johan Derksen, Frans Bauer, Joop Braakhekke en Louis van Gaal.Win een tablet of een digitale spiegelreflexcamera
Stem nu via LodenLeeuw.nl op de meeste irritante reclames en maak bovendien kans op een tablet of een digitale spiegelreflexcamera.