Multifocalebrillentest - reactie Brilerbij

brilerbij.png

Hieronder lees je de reactie van Brilerbij op de uitzending van Radar (17-09-2018) over de multifocalebrillentest.

Wij streven ernaar een aankoop via onze webshop zo makkelijk mogelijk te maken voor de consument. Om deze reden krijgt de consument bij aankoop van een multifocale bril de gewenste bril(len) eerst thuisgestuurd met vensterglazen. De consument kan de bril(len) dan uitproberen en kijken of deze bevallen. Als 1 van de brillen bevalt dan kan de consument de bril(len) terugzenden en zullen wij de glazen bestellen. Ook vragen wij de consument om een selfie met de gewenste bril op te maken (met een pasje voor de mond), zodat wij de inslijphoogte kunnen bepalen. Als de bril(len) niet bevalt dan kan de consument dit aangeven en een andere bril uitproberen of de order annuleren. Met deze stappen zorgen wij ervoor dat de aankoop van een multifocale bril online zo makkelijk en klachtvrij mogelijk wordt gemaakt. Maar het kan natuurlijk voorkomen dat de bril niet comfortabel zit. Als dit het geval is dan is het belangrijk dat de multifocale bril goed wordt afgesteld (om klachten te voorkomen). Als het mogelijk is kan de consument bij ons in de winkel langskomen (Rotterdam) dan kunnen wij de bril naar tevredenheid afstellen.

Betreft de klant die niet tevreden was met zijn bril (Daniel). Wij streven ernaar om goede kwaliteit multifocale glazen te leveren. Maar het kan voorkomen dat de klant om technische redenen niet tevreden is met zijn nieuwe bril zoals het geval is bij (Daniel). Als dit het geval is dan kan de consument gebruik maken van onze garantie. In het geval van Daniel zullen wij hem een nieuwe montuur (die wel comfortabel zit) aanbieden met nieuwe glazen. Tot slot willen wij vermelden dat wij deze test zien als een kans om waar nodig meer te kunnen verbeteren zodat we tegemoet komen aan de behoefte van de consument. Wij willen de deelnemers danken voor hun feedback.

Meer over