Onderhoudscontracten loodgietersbedrijven - Reactie Feenstra

110422 feenstra site.jpg

Feenstra heeft gereageerd op het item van Radar, naar aanleiding van de uitzending van maandag 11 april 2022. Je kunt de reactie hier lezen.

Als een van de grootste installateurs met 1 miljoen klantbezoeken per jaar vinden wij dat elke klacht er één teveel is. Het is dan ook onze prioriteit om klanten goede service te verlenen: helder uitleg geven, afspraken nakomen, problemen voorkomen en storingen oplossen. Net als vele bedrijven in de branche, kampt ook Feenstra door corona (andere manier van werken en groot ziekteverzuim), het chronisch en oplopende tekort aan vakmensen en materialen soms met achterstanden in het werk, of wachtrijen aan de telefoon. Met name in de perioden waarin het buiten koud is, moeten wij keuzes maken. Daarbij krijgen storingen voorrang. Wij doen er voor en achter de schermen alles aan om een optimale serviceverlening te verlenen, ook in deze tijden met zeer grote operationele uitdagingen. We hopen dan ook dat de klanten die zich bij Radar meldden, zich ook tot ons zullen wenden zodat wij hen alsnog kunnen helpen.