'Parfumvrije' producten niet altijd parfumvrij - reactie Holland & Barrett

reactie-Holland-Barret.png

Naar aanleiding van het Radar-item ‘Parfumvrije’ producten niet altijd parfumvrij' is Holland & Barrett met de volgende reactie gekomen:

'Allereerst hartelijk dank voor het attenderen op de “parfumvrij” icoontjes op onze webshop die, zoals we nu hebben kunnen beoordelen, in een aantal gevallen inderdaad abusievelijk zijn geplaatst. We hebben dit direct intern uitgezocht en waar nodig gelijk aangepast. Bij Holland & Barrett vinden we het heel belangrijk om onze klanten, die altijd voorop staan, vertrouwde en natuurlijke health en beauty aan te bieden. Juiste informatie hoort daar ook bij.
 
Gelukkig staat alle “INCI”-informatie wel correct op de verpakkingen. Mocht een klant niet tevreden zijn over een gekocht product of vragen hebben over ons assortiment, kan deze altijd bij ons terecht met zijn of haar vragen. We vinden het vervelend dat genoemde klant een allergische reactie zou hebben ervaren en willen haar uiteraard graag het gekochte product vergoeden, mocht dat niet al gedaan zijn.'