Reactie: Groupon

Naar aanleiding van de in de uitzending uitgereikte Koude Douche heeft Groupon de onderstaande reactie gegeven.

Ons doel is om consumenten leuke ervaringen te bieden. We vinden het belangrijk om altijd transparant te zijn over de inhoud van onze deals, zodat klanten weten wat ze kunnen verwachten. Als er onverhoopt onjuistheden in de deal vermeld staan of wanneer omstandigheden wijzigen, dan worden deze wijzigingen normaalgesproken direct aan de kopers van de deal gecommuniceerd.

Mevrouw van den Berg had over de aangepaste voorwaarden geïnformeerd moeten worden en had sneller een oplossing van onze klantenservice moeten krijgen. Mevrouw heeft op 1 september van ons haar aankoopbedrag teruggekregen en is hierover ook door ons geïnformeerd.

Wij bieden hierbij onze excuses aan voor het ongemak. We vinden het heel vervelend dat Mevrouw van den Berg niet heeft kunnen genieten van dit ontspannen weekendje weg bij Thermen Bussloo. Daarom bieden we haar alsnog hetzelfde volledige arrangement op onze kosten aan.