Reactie Schoorsteenveegbedrijf De Roetman
Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud het volgende.
Ik was zeer verbaasd toen u mij benaderde met de melding dat mijn firma as maandag met naam en toenaam in uw uitzending genoemd zou worden als zijnde bedrijf dat veel klachten binnen krijgt.
Als wij intern een klacht ontvangen van onjuist gedrag van onze medewerkers,
dan gaan wij hier werk van maken. Mocht dit niks helpen dan kan het zelfs uitmonden in een ontslag.
Wel is mij een melding binnengekomen maanden geleden, dat er een bond is opgestart onder de naam nsvb. Er zijn toen meldingen gemaakt dat mijn man in het bestuur hiervan zou zitten. Ik kan u beamen dat dit absoluut niet het geval is.
De mensen die deze bond in het leven hebben geroepen hebben ons benaderd of wij ons bij hen willen aansluiten en dan zouden we ook certificaten krijgen. Maar met deze mensen willen we niet werken.
Zij hebben bedrijven die op een TOTAAL andere manier handelen dan wij willen.
Ik sta verder ook volledig ver van hen af. Het zijn geen vrienden of familie wat ik ook al heb horen vallen. Ik heb niks met deze mensen te maken . alle klachten die binnen komen (en aangezien het feit wij tussen de 80 a 100 klanten op een dag verwerken en andere bedrijfjes misschien 5 a 7) worden netjes aangenomen door mijzelf en verwerkt .
En iedereen wordt fatsoenlijk en begripvol behandeld. Dus is het prettiger voor een bedrijf met meerdere medewerkers dat een klant zich meld bij het bedrijf zodat wij er iets voor kunnen betekenen. Dat wij er werk van kunnen maken.
U maakt melding van het feit dat wij vooral oudere mensen opzadelen met hoge kosten en bang maken zodat de reparatie meteen uitgevoerd kan worden,
wij hanteren offerteboeken waar de medewerkers hun bevindingen op kunnen vermelden met een prijsindicatie. De meeste van deze offertes worden overlegd,
waarna telefonisch een aanvraag wordt gedaan door de klant om een afsrpaak te maken dat de uitvoering plaatst vindt.
We werken met de uitstekende materialen, we hebben gecertificeerde kappen in de verkoop. Geen nepmaterialen met een slechte kwaliteit. En we geven iedereen 5 jaar garantie op reparatiewerkzaamheden die wij ook nakomen.
En we hanteren vastegestelde bedragen voor alle de werkzaamheden. Wij doen ons best om iedereen tevreden te houden. En daar doe ik ook heel veel voor, zonder enig probleem. Alleen omdat we denk ik momenteel het grootste bedrijf zijn in deze branche worden we vaak neergezet als de schoorsteenveger uit den bosch,
terwijl hier denk ik momenteel wel 50 eenmanszaakjes rond rijden. Waar ik al jaren tegen aan het vechten ben.
Mensen die je medewerkers bedreigen als zijnde oplichter an als puntje bij paaltje komt en de rekening komt boven tafel blijkt dat het een ander bedrijfje is uit Den bosch
Onlangs het ik weer een rechtszaak aangespannen tegen een bedrijf waar medewerkers hebben gewerkt die grote rekeningen bij klanten achterlieten van mijn bedrijf,en onder mijn naam bij de klant binnen komen. Bedrijfjes die bij klanten lopen te verkondigen dat ik failliet zou zijn en zelfs al overleden.
Vieze meldingen op het internet waar mijn huishouden kapot aan gaat.
Meerdere inbraken op mijn adres , autoruiten ingeslagen om nog maar meer materiaal te ontvreemden.
Mijn huis is momenteel een bunker geworden na alle ellende. Mensen doen alles om een concurrent uit de weg te werken. Getuigenverklaringen liegen er niet om.
Dus graag, als er een klacht is laat het weten zodat we dat kunnen aanpakken,
op deze manier kunnen we niks omdat we gewoonweg niks weten, en daarom ook deze reactie op ons telefoongesprek.
Naar mijn weten wordt alles netjes en correct verwerkt. Maar mensen met problemen kunnen gewoon ons benaderen zodat we alles kunnen nagaan. Als we het maar weten.
Schoorsteenveegbedrijf De Roetman