T-mobile belstatus controle
Vanaf juli dit jaar is het voor T-mobile klanten niet meer mogelijk om hun belstatus te controleren. T-mobile geeft aan er met man en macht aan te werken om deze gratis service weer online te krijgen.
Veel klanten van T-mobile hebben juist een contract bij T-mobile afgesloten, omdat ze dan op ieder gewenst moment inzicht hadden in hun belbundel. Zij zeggen dan ook ruim buiten hun bundel te bellen nu ze dit overzicht kwijt zijn.
T-mobile geeft aan dat deze service begin oktober weer online beschikbaar komt. Tot die tijd kan de klant op de hoogte gehouden worden door 'belstatus aan' te sms'en naar 4422 (eenmalig 7 cent, dit wordt gecrediteerd). Zij worden vanaf dat moment kosteloos geïnformeerd wat de status is.
Verbeterde communicatie vindt nu al plaats via My T-Mobile/Forum, T-Mobile.nl, de reguliere klantenservice en 1202.Coulance
De klant die kan aantonen buiten zijn of haar bundel te hebben gebeld, kan een e-mail sturen naar [email protected]. Een intern team van T-mobile zal deze e-mails met voorrang afhandelen. Klanten worden individueel benaderd of ze in aanmerking komen voor de coulance. Als dat zo is krijgen zij een bedrag van 10 euro terug.
T-mobile zal daartoe de maandelijkse belkosten van juli, augustus en september (maanden waarin de Belstatus niet beschikbaar is) vergelijken met de maanden daarvoor.
Kosten voor Bellen in het buitenland zullen niet meegenomen worden in de afweging. Deze kunnen namelijk niet 'real time' mee in de belstatus.