Telefoonteam
Vanavond zitten Jeroen en zijn Telefoonteam weer voor je klaar.
Vanaf een uur voor de uitzending kan iedereen die met een consumentenkwestie in zijn maag zit, contact opnemen met Radar.
Ook na afloop van de uitzending blijft het telefoonteam nog een uur lang bereikbaar. Er dus van 19:30 tot 22:00 uur gebeld worden naar het gratis nummer 0800 - 1343.
Wil je buiten deze tijden een consumentenkwestie bij ons melden? Ga dan naar de contactpagina.
De onderwerpen van vanavond:Vakantiepark Oostappen: Vakantiebudget verdwenen
Mevrouw Verkerke zou met haar gezin op vakantie gaan bij Oostappen-vakantiepark Marina Beach. Ze had geboekt via VakantieVeilingen, op tijd betaald en een reserveringsnummer gekregen.
Vlak voor de vakantie belde ze naar het park voor wat extra informatie. Toen bleek dat haar accommodatie helemaal niet meer beschikbaar was. Ze zou haar geld terugkrijgen, maar daar moest ze flink achteraan zitten. En dat terwijl ze het geld nodig had om een andere vakantie te kunnen boeken.
Bijna ging de vakantie aan hun neus voorbij. Tot Radar contact zocht met Oostappen. De organisatie bood mevrouw Verkerke en haar gezin een gratis midweek of weekend aan in een Oostappen-park. En daar is de familie heel tevreden over.
Foto-album met bijzondere koopjes
Op de website en op Radars sociale mediakanalen is het uitgebreid aan bod gekomen, maar misschien is het je ontgaan. Of misschien ben je de laatste toevoegingen nog niet gezien. Op Facebook hebben we een pagina met al jullie inzendingen van wel heel bijzondere koopjes.
Bijvoorbeeld: één tube tandpasta voor € 3,35, maar twee voor € 6,78: méér dan twee keer zoveel, in plaats van minder. Of verkeerd geplaatste bordjes, bijvoorbeeld 'drinkontbijt' bij de flessen drank. Er zijn genoeg voorbeelden te noemen, maar de plaatjes spreken voor zich. Je kunt het album op Facebook bekijken, of als je geen Facebook hebt: de top-10 bijzondere 'koopjes' staat ook op de website.
Nieuwe inzendingen zijn overigens nog altijd welkom, via de Radar Facebook-pagina of op [email protected]
Oproep: Verkeerde meldingen over mobiel dataverbruik
We krijgen de laatste tijd veel klachten over dataverbruik via de mobiele telefoon.
Zo melden kijkers dat het saldo dat ze nog over hebben volgens de website van hun provider niet altijd correspondeert met het werkelijke verbruik.
Daar hoor je een sms over te krijgen van je provider, maar die komt vaak te laat binnen, of zelfs helemaal niet. Wie deze of andere problemen met mobiel dataverbruik herkent, kan het formulier invullen.