Telfort toont onjuist verbruik op site door een storing
Telfort toont sinds eind februari bij een deel van de klanten een foutief verbruik in de online Mijn Telfort-omgeving. Hierdoor zien klanten online een ander tegoed dan het verbruik dat ze terugzien op hun afrekening. Een woordvoerder van Telfort geeft tegenover Radar aan dat de problemen inmiddels zijn opgelost.
'Wij hebben bij Telfort een aantal klantsystemen vernieuwd', vertelt woordvoerder Stijn Wesselink van Telfort. Volgens Telfort is er bij een 'kleine specifieke groep klanten' een storing opgetreden, waardoor het zogeheten 'klantvoordeel' niet zichtbaar was in de online 'Mijn Telfort'-omgeving. Wesselink: 'Toen we dit constateerden hebben we actie ondernomen, en sinds donderdag is dit probleem verholpen en krijgen alle Telfort-klanten ook in de online Mijn Telfort-omgeving de volledige informatie weer getoond.'
Klacht op het Radar Forum
Storing verholpen
'We kunnen ons voorstellen dat dit verwarrend is geweest voor deze klanten', aldus Wesselink. Inmiddels is de storing volgens de telecomprovider opgelost en zien klanten overal weer hun werkelijke verbruik.Mocht je toch nog steeds een afwijking in je verbruik zien, laat het dan weten in de reacties onder dit bericht of in het topic op het Radar Forum.