Vakantie geannuleerd: lang wachten op voucher en geen geld terug – Reactie Transavia

Hieronder lees je de reactie van Transavia op de uitzending van Radar over reisvouchers.
'Door het enorme aantal wijzigingen, annuleringen en vragen zijn we in de afgelopen periode, met name in juli, niet altijd goed bereikbaar geweest. Ook daarvoor hebben we onze excuses aangeboden in de mail die passagiers ontvingen. We hebben extra geïnvesteerd om onze bereikbaarheid te verbeteren. Op dit moment is het service center weer goed bereikbaar. Daar zijn wel uitzonderingen, bv op het moment dat een populair land als Spanje op code oranje gaat. De stroom vragen die dan binnenkomt is op dat moment zo groot, dat er wachttijden kunnen ontstaan die niet voldoen aan ons service niveau. We verwijzen onze passagiers juist op die momenten zoveel mogelijk naar onze website. Daar is alle belangrijke informatie over vouchers, vluchten en vliegen in tijden van corona te vinden op de speciale coronapagina. Kun je het antwoord daar niet vinden, dan is ons Service Center telefonisch en via Whatsapp bereikbaar.
We hebben helaas te maken met een ongekende situatie en stellen alles in het werk om onze passagiers zo goed mogelijk van dienst te zijn!'