Ziggo
Afgelopen uitzending deden wij een oproep aan alle klanten van Ziggo om problemen bij ons te melden. En dat hebben we geweten. Binnen twee uur tijd kreeg de redactie van TROS Radar 1300 mailtjes binnen, een absoluut record.
Vorig jaar besteedde Radar al twee keer aandacht aan de problemen rondom kabelmaatschappij Ziggo. De klachtenstroom leek opgedroogd, maar na de zomer stroomden de klachten wederom binnen. Om duidelijk te maken aan de directie van Ziggo dat het dit keer menens is, organiseerde Radar een heuse persconferentie. Echter dit keer waren het niet de media die vragen mochten stellen, maar de klanten van Ziggo.
We selecteerden ruim 100 klanten die vragen stellen mochten stellen aan de directie. In theater De Speeldoos te Baarn verzamelden klanten en medewerkers van Ziggo. Het kabelbedrijf zette een heus mobiel callcentre op, om de klachten van de klanten direct op te lossen. Antoinette Hertsenberg leidde de middag, waar het af en toe stevig aan toe ging. Ziggo zegde toe alle klachten op te lossen die bij Radar zijn binnen gekomen.