Ziggo erkent problemen in Helmond na Facebook-actie

ziggo-helmond-facebookactie.jpg

Na een Facebook-oproep van een inwoner uit Helmond is Ziggo erachter gekomen dat zeker tientallen mensen in Helmond door een foutje niet juist waren aangesloten. Dit meldt het Eindhovens Dagblad.

Eefje van der Linden uit Helmond kampte de laatste tijd veelvuldig met storingen bij Ziggo. Helaas losten telefoontjes naar de klantenservice het probleem niet op en dus riep ze haar stadsgenoten via Facebook op om zich te melden als ze problemen had. De oproep zorgde voor honderden reacties op Facebook en het bleek dat tientallen mensen uiteindelijk een soortgelijke klacht hadden.

Extra frustratie door klantenservice

Het doel van Van der Linden is niet om het bedrijf neer te halen, maar om het probleem opgelost te krijgen. Tegenover het Eindhovens Dagblad zegt ze: 'Als ik een keer storing heb en ik bel op, dan krijg ik een student aan de lijn die elke keer hetzelfde riedeltje afspeelt. Dan wordt de frustratie alleen maar groter.'

Problemen opgelost

Op basis van de klachten is Ziggo er achtergekomen dat er meer aan de hand was. Inmiddels geeft de kabelaanbieder aan dat ze de problemen hebben opgelost. Een woordvoerder van Ziggo meldt dat mensen individueel nog last kunnen hebben van storingen, maar dat het grote probleem in Helmond opgelost zou moeten zijn.

Bron: Eindhovens Dagblad