Reactie: Corendon

Hieronder lees je de reactie van Corendon op de uitzending van Radar (29-08-2016) over vanaf-prijzen bij pakketreizen.

Corendon controleert continu of de juiste prijzen op onze website vermeld worden. Desondanks kan het voorkomen dat bij een reis een verkeerde prijs in het systeem wordt ingevoerd. Op de honderdduizenden boekingen die wij doen komt dit incidenteel voor. Als blijkt dat een reis verkeerd geprijsd is, dan hebben wij conform artikel 4, lid 3 van de ANVR voorwaarden de mogelijkheid om binnen 24 uur na boeking de prijs van een geboekte reis aan te passen. Deze termijn geldt voor bestemmingen binnen Europa en de Middellandse Zee. Bij verdere bestemmingen geldt een periode van 48 uur. Als wij binnen deze 24 uur (of 48 uur) constateren dat een verkeerde prijs is gehanteerd, nemen wij telefonisch contact op met de klant om hem hierover te informeren. We bieden dan de mogelijkheid om de reis kosteloos te annuleren. Kunnen wij de klant niet telefonisch bereiken dan informeren wij de klant per mail.