Bedrijfopzoeker.nl - Reactie Martinus van Leeuwen

13092021 bedrijfopzoeker.png

Naar aanleiding van ons contact, stuur ik u hierbij onze bevindingen:

  1. Mocht een klant een klacht hebben, wordt er door ons direct actie ondernomen en proberen wij de klacht op te lossen. Dit is naar onze beleving altijd gebeurd.
  2. Bedrijfopzoeken wordt al twee maanden niet meer op geacquireerd en de meest klachten zijn uit het verleden.
  3. Bedrijfopzoeker.nl heeft nagenoeg geen klachten en als er wel klachten zijn/waren lossen wij deze per direct op (met een enkele klacht daargelaten, omdat we daar nog mee in onderhandeling zijn.)
  4. Geluidsopname: onze jurist gaat dit nu voor ons uitzoeken, want bestaande klanten mogen nog wel benaderd worden op deze manier. Maar nogmaals omtrent de geluidsopname: dit wordt door onze jurist uitgezocht.

Ik ben reeds vijftien jaar ondernemer. Ik heb dit bedrijf eind mei overgenomen en ben bezig om het bedrijf compleet te reorganiseren. Door de coronacrisis werken onze collega's vanuit huis. Wij gaan volgende week met het team rond de tafel zitten en kijken waar deze problemen eventueel zijn ontstaan en waar wij verbeteringen kunnen doorvoeren.

Met vriendelijke groet,
M. van Leeuwen