LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Backup online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Ervaringen met KPN backup online

Positief
3
16%
Negatief
6
32%
Gebruik ik niet
10
53%
 
Totaal aantal stemmen: 19

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: KPN Backup online

Ongelezen bericht door olaf79 »

Pindakaaspotje schreef:Gebruik dropbox.. ideale back-up voor je belangrijke bestanden.
Voor zakelijk gebruik zeker af te raden. Voor particulieren misschien handig. Het geeft je zeker geen volwaardige backup.

hoogie35
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 sep 2011 23:57

Re: KPN Backup online

Ongelezen bericht door hoogie35 »

Hallo,
ik las net dat je een jaarabo. kunt nemen, dan betaal je 2,50 voor een half jaar, best aardig.
Maar bij de voorwaarden lees ik dat het stilzwijgend met een jaar wordt verlengt met een -schriftelijke- opzeg termijn van 3 maanden. Mag dit allemaal nog wel? Ik dacht dat dit soort praktijken afgelopen waren en je nu dus gewoon per maand op kon zeggen.
Weet iemand hier meer van?

mvg, AH

ab2u
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2013 23:41

Re: KPN Backup online

Ongelezen bericht door ab2u »

Ik gebruikte eerst ook kpn, maar ben nu overgestapt naar http://www.backupmijndata.nl
Bij hun heb je een online backup voor 3 computers en onbeperkte opslag.
en bij kpn had ik maar voor 1 computer.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: KPN Backup online

Ongelezen bericht door sjohie »

ab2u schreef:Ik gebruikte eerst ook kpn, maar ben nu overgestapt naar http://www.backupmijndata.nl
Bij hun heb je een online backup voor 3 computers en onbeperkte opslag.
en bij kpn had ik maar voor 1 computer.
Hmm, crashplan is volgens mij nog wel wat goedkoper per maand, en zij doen aan incrementele backups, wat nogal scheelt in de dagelijkse bandbreedte. Dat doen ze bij die club zo te lezen niet?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN Backup online

Ongelezen bericht door bprosman »

Zelf gebruik ik Crashplan, bevalt prima. $5.99 per maand, unlimited storage.

Gesloten