Geld storten bij de SNS Bank
Klachten over de service van banken zijn niet nieuw bij Radar.
Veel mensen hebben het gevoel dat de banken steeds onpersoonlijker worden en meer gericht zijn op beleggen en hypotheken verstrekken.
Om eens goed uit te zoeken waar deze ontevredenheid vandaan komt, heeft Radar een onderzoek gedaan naar de ervaringen van klanten van diverse grote banken in Nederland: ABN-AMRO, de Rabobank, de ING en de SNS Bank. Ruim 30.000 mensen deden mee aan de enquête. Met name bij de SNS Bank zijn veel klanten ontevreden.
De resultaten geven duidelijk aan waar grote ergernissen zitten. Vooral het storten van geld, het onpersoonlijke contact en het legen van spaarpotjes worden hierin genoemd.
Deel je ervaringen, stel vragen en discussieer met andere leden over dit onderwerp.
Laatste reacties
69De service van banken is aan het veranderen. Kantoren worden contactpunten waar alleen nog informatie gehaald kan worden over producten en diensten. Gewoon geld storten is er bijvoorbeeld vaak niet bij. Zo ook bij de SNS-bank. Veel kantoren zijn opgeheven en geld op eigen rekening storten kan vaak alleen via een omweg. Een dure omweg wel te verstaan. Radar belicht het storten bij de SNS. Maandag 6 december in Radar, 20.30 uur op Nederland 1
@@@ Alle banken zien naar mijn mening tegenwoordig hun klanten als koeien. Wat zoveel inhoudt als, dat ze goedkoop, snel en zo efficiënt mogelijk moeten worden uitgemolken. Met name de SNS en de ING zijn hier meesters in en het einde is nog niet in zicht. Maxiem.
er is geen service meer bij de sns-bank, je moet alles zelf doen en daarvoor betalen. heel goed dat dit wordt aangekaart.