KPN Glasvezel
Supersnel internet, haarscherp televisiebeeld en eindeloos telefoneren: het kan tegenwoordig allemaal via glasvezel. KPN biedt in ruim 40 gemeenten haar glasvezelpakketten aan om iedereen 'klaar voor de toekomst' te maken.
Toch zijn er behoorlijk veel klachten over het KPN Glasvezelproduct. Ook is het voor de (potentiële) klant soms erg moeilijk de afspraken zoals deze telefonisch of aan de deur gemaakt zijn, bevestigd te krijgen aangezien KPN enkel standaardcontracten gebruikt.
Het is voor veel consumenten vaak eerder regel dan uitzondering dat ze met de klantenservice in contact moeten treden om verkeerde facturen of haperend internet op te lossen. Wees hierop bedacht voordat u eraan begint.
Heeft u klachten over uw glasvezelabonnement? In opdracht van Radar maakte advocaat Jeroen van der Linden twee voorbeeldbrieven. Wellicht kunnen deze u helpen. Download hier de voorbeeldbrieven als u klachten heeft over uw KPN Glasvezelabonnement met betrekking tot:
Als u klachten heeft, kunt u zich wenden tot de reguliere klantenservice van KPN.
Deel je ervaringen, stel vragen en discussieer met andere leden over dit onderwerp.
Laatste reacties
100Supersnel internet, haarscherp televisiebeeld en eindeloos telefoneren: het kan tegenwoordig allemaal via glasvezel. KPN biedt in ruim 40 gemeenten haar glasvezelpakketten aan om iedereen ‘klaar voor de toekomst’ te maken. De dagelijkse praktijk is anders: sommige mensen zitten maanden zonder internet of telefoon of kijken naar een televisie met stilstaand beeld. Is het glasvezel-ideaal toch nog toekomstmuziek? Maandag 6 september om 20.30 uur in Radar
Ik heb glasvezel van Lijbrandt, gaat uitstekend. Installatie ging goed, administratie, alles. Eén keer een storing gehad, was bijzonder snel verholpen was een foutje van Ziggo, die de boel per abuis afgesloten had. Een modem die het niet deed, mocht bij het kantoor langs komen, en na een snelle test kreeg ik zonder kosten een nieuwe.
Ik gebruik een triple Glashart (KPN dochter) / Solcon 50/50 Mb glasvezelverbinding. Tot nu toe een perfect resultaat, snel Internet, goede heldere telefoonlijn en een mooi digitaal beeld op mijn analoge TV, alles storingsvrij en zonder uitval. Iets duurder dan mijn oude losse abonnementen maar niet echt vergelijkbaar, oud was Telfort 12/1 Mb Internet+ telefoon en CanalDigitaal satelliet TV, beide regelmatig storingen. Bij de oplevering door Solcon wel een nieuw glasvezelmodem en router geplaatst, beide met een fabricagefout, verder probleemloos verlopen. Rest zelf geinstalleerd. Kortom een tevreden gebruiker.