Misleidende vakantiefoto's - reactie PaperFlies

Hieronder lees je de reactie van PaperFlies op het onderwerp van Radar (17-04-2017) over misleidende vakantiefoto's op Facebook.
'PaperFlies is er juist om de consument te helpen in het overweldigende online reisaanbod. Dagelijks zoekt PaperFlies door duizenden reiswebsites, alleen de beste reisaanbiedingen halen onze website. Transparantie over de bestemming, reis en de prijs zijn hierbij drie belangrijke waardes. Wij zijn normaal gezien erg scherp op het selecteren van bestemmingsfoto's. Ons team controleert dagelijks op mogelijke onjuist aangeleverde foto's, met een verkeerde bestemmingsnaam. Dit is een constant proces omdat er iedere dag nieuwe foto-content wordt toegevoegd. In veel gevallen worden onjuiste foto's er tijdig uit gefilterd. Naast dat we dit intern gaan onderzoeken, zijn we voor consumenten bereikbaar via 020-8943309 (op werkdagen), via social media of via klantenservice(at)PaperFlies.com (vervang de (at) voor een @) wanneer er twijfels zijn over een bestemmingsfoto. Dan wordt hier direct naar gekeken.'