Online.nl belooft betere oplossingen
Online.nl, provider van internet, televisie en telefoondiensten, blijkt een erg slechte klantenservice te beheren. Inmiddels heeft de provider (wederom) beloofd met betere oplossingen te komen.
Dit meldt de Consumentenbond. De bond ontving eind vorig jaar net als Radar veel klachten over de tekortschietende diensten én klantenservice van Online.nl. In de uitzending van 22 december 2014 is te zien hoe klanten met verschillende problemen door Online.nl van het kastje naar de muur worden gestuurd.
Gemakkelijker contact maken
De verbeteringen bestaan eruit dat klanten niet meer hoeven te betalen voor niet-geleverde diensten, zoals dat eerder wel voorkwam, en betere voorlichting over de werkelijke internetsnelheden. Ook heeft de provider de bezetting van de klantenservice opgeschroefd. Via onder andere een klachtenformulier op de website maakt Online.nl het gemakkelijker voor consumenten om contact te zoeken.Bekijk ook de uitzending van Radar over de (te wensen overlatende) service van Online.nl
Bron: Consumentenbond