Parkmobile gaat te veel betaalde bedrag terugbetalen

parkmobile_app_reactie.jpg

Parkmobile betreurt het optreden bij Radar. Parkmobile heeft naar aanleiding van de uitzending van het consumtenprogramma Radar maandag besloten om de te veel betaalde parkeerkosten alsnog terug te betalen. Dit laat het bedrijf weten in een mail aan Radar.

In de uitzending van maandag kon Tomas Novak, directeur Parkmobile Group geen antwoord geven op de vraag wie de te veel betaalde parkeerkosten moest betalen: de gemeente of Parkmobile?

Reactie Parkmobile

Parkmobile laat via de mail weten: 'Wij betreuren dat het probleem van meneer Scheffers niet direct naar volle tevredenheid is opgelost tijdens de uitzending.

Het optreden in Radar deed geen recht aan het probleem van meneer Scheffers. Direct na de uitzending zijn we met meneer Scheffers in gesprek gegaan voor een passende oplossing. Parkmobile biedt meneer Scheffers een restitutie aan van het teveel betaalde bedrag. Het item van Radar zal gebruikt worden in onze communicatie met de gemeente. Tevens onderzoeken we de in Radar getoonde haperende stopknop.

Klanten met een vergelijkbare ervaring kunnen uiteraard contact opnemen met onze klantenservice of terecht op onze website onder parkmobile.nl/radar.'